A babuleńka skończyła że złamanym nosem
A babuleńka skończyła że złamanym nosem
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
won na front kacapapy!
he he
Co to za pojazd? 6 rzędów siedzeń, szeroko jak w samolocie a standard jak w tramwaju. Gówniana rosja w czystej postaci.
Kacapy nają troszkę szersze tory, może dlatego.
Kacapy nają troszkę szersze tory, może dlatego.
Bo mają szerokie dupy, całe kacapSSkie ścierwo tak ma
Historia tego jest zresztą znana:Kacapy nają troszkę szersze tory, może dlatego.
Koleje robili tam zachodni inżynierzy. Spytali się cara: "takije kak u nas, ili bolsze?", car: "a na huj bolsze?"
Wiedząc że car to agresywny prymityw, nie chcieli się podkładać więc mocno przeszacowali żądaną długość, i dali 8.5cm (1520mm zamiast 1435mm).
______________
1.XI — niech będzie i twoim świętem!Historia tego jest zresztą znana:
Koleje robili tam zachodni inżynierzy. Spytali się cara: "takije kak u nas, ili bolsze?", car: "a na huj bolsze?"
Wiedząc że car to agresywny prymityw, nie chcieli się podkładać więc mocno przeszacowali żądaną długość, i dali 8.5cm (1520mm zamiast 1435mm).
Stare i nieprawda. Kto niby ma chuja długiego na 8,5 cm? Na pewno zaden z uzytkownikow Sadistica
Stare i nieprawda. Kto niby ma chuja długiego na 8,5 cm? Na pewno zaden z uzytkownikow Sadistica
Car. Każden jeden. W tym, ten obecny.
Historia tego jest zresztą znana:
Koleje robili tam zachodni inżynierzy. Spytali się cara: "takije kak u nas, ili bolsze?", car: "a na huj bolsze?"
Wiedząc że car to agresywny prymityw, nie chcieli się podkładać więc mocno przeszacowali żądaną długość, i dali 8.5cm (1520mm zamiast 1435mm).
Ale akurat to im pomogło w czasie ataku Niemiec w 41 na ZSRR większość zaopatrzenia szła koleją im dalej była linia frontu tym wiadomo więcej km torów musiał przerobić korpus inżynierów A ze front pędził szybciej to szybko linia zaopatrzenia zaczęła się wydłużać co utrudniło ofensywę Niemcom.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów