-Hamburgera proszę.
-Hamburgera proszę.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Uważają się za lepszych bo są "inżynierami" a to są zwykłe zniewieściałe pizdy. Prawdziwych inżynierów już nie kształcą. Lepiej się pracuje ze starym dziadem z doświadczeniem niż z taką pizdą po polubudzie.
Sam studiuję - Informatyka INŻYNIERSKA! ale tam nie mamy teorii, matmy, tylko czysta praktyka dostosowana pod rynek pracy, a w dodatku pracuję na 3 zmiany włącznie z sobotami, dodatkowo dorabiam jako magazynier w pewnej firmie kurierskiej i jeszcze sam projektuje różne rzeczy do ogrodu, czy do mieszkania i pracodawcy widząc moje portfolio zawsze mi dziękują - jeden kierownik w dawnej firmie powiedział mi tak: "Musze panu podziękować za współprace, bo pan jest lepiej wykształcony i ma pan większe doświadczenie niż ja, a wiem pan że każdy pilnuje swojego stołka. Tutaj ma pan wypowiedzenie, a w kadrach panu powiedzą jaka jest oficjalna przyczyna zwolnienia", po czym dowiedziałem się, że jest "redukcja etatów".
Żal mi jest trochę tych wszystkich studenciaków, bo jestem na 100% pewien, że każdy z Was ma chujowego kierownika / prezesinę / majstra / brygadzistę / managera !! i on zawsze ma jakis proiblem i niech studenciaki zaczną przyzwyczajać się, że przełożony będzie go gnębił i robił z niego niewolnicza szmatę.