Mam nadzieję że chłopaki strzelili sobie po lodzie
Czujesz jakiś przymus publikowania swoich gejowskich fantazji seksualnych?
Oficjalnie się ujawniasz?
Czujesz jakiś przymus publikowania swoich gejowskich fantazji seksualnych?
Oficjalnie się ujawniasz?
To bardziej nienawiść do cipek jak uwielbienie chujów, lodzik to tak z braku laku, skoro dziury między nogami u kurwiszonów mu obrzydły...
Rzeczy trudne dają się rozłożyć na prostsze. Rzeczy proste nie dają się dalej rozbijać i musimy w nie po prostu uwierzyć albo chrzanić je.Lewactwo i tak będzie twierdzić, że płeć nie zna różnic, jest umowna, nietrwała i ulotna.
Nie znam się na lewackich wypierdzinach. Myślę, że jakby ta dziewczynka ze zdjęcia poniżej rzuciła piłką w tego pacjenta, to by polłknął tę piłeczkę bez otwierania ust.
Rób tak, żeby TOBIE było dobrze, bo innym nigdy nie dogodzisz.Nie znam się na lewackich wypierdzinach. Myślę, że jakby ta dziewczynka ze zdjęcia poniżej rzuciła piłką w tego pacjenta, to by polłknął tę piłeczkę bez otwierania ust.
Dużo mięśni ≠ siła rzutu. Do tego potrzebna jest technika i plastyka mieśnia, a ten Twój brojler jakby się zamachnął to połowa ludzi zdążyłaby już zrobić unik
Nie znam się na lewackich wyp***zinach. Myślę, że jakby ta dziewczynka ze zdjęcia poniżej rzuciła piłką w tego pacjenta, to by polłknął tę piłeczkę bez otwierania ust.
Pomimo tego ze na sterydach kobiety takie kobiety maja tyle siły do wyciskania ciężarów co 16 chłopak z 3 stażem na siłowni
Pomimo tego ze na sterydach takie kobiety maja tyle siły do wyciskania ciężarów co 16 chłopak z 3 miesięcznym stażem na siłowni
Nie znam się na lewackich wypierdzinach. Myślę, że jakby ta dziewczynka ze zdjęcia poniżej rzuciła piłką w tego pacjenta, to by polłknął tę piłeczkę bez otwierania ust.
Masz rację, Nie znasz się.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę: