Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
taa, oczwyście jesteś głównym inżynierem i wszystko wiesz...
Jestem uzytkownikiem.
Ty chyba dalej nie czaisz co ja do Ciebie piszę. BMW serii 1 nigdy nie miało być sportowym samochodem i nie będzie nim nigdy, nawet pod nazwą M1. Tak samo ze skodą Fabią i wersją VRS. Co z tego, że w obydwu zmienią zawias, silnik itp skoro buda dalej zostaje ta sama?
Ingerencja M GMBH w auto siega od opon az do nawet modyfikacji dachu W M3 kombinowali ze zbiornikiem paliwa, dla lepszego wywazenia auta. Aktualnie sa nawet wskazania przy jakim poziomie paliwa powinno robic sie okrazenie pomiarowe. W nowym M5 przewidziany jest pracujacy aerodynamicznie przedni zderzak, bo nie jestem pewien czy tak bylo w poprzednich modelach.
Jest tyle rzeczy o ktorych nie wiecie, ze na prawde nie chce mi sie ciagnac tego tematu. Nie mamy o czym gadac i nie przegadacie mnie w tej kwestii. Przykro mi.
Dziękuję, dobranoc.
Ingerencja M GMBH w auto siega od opon az do nawet modyfikacji dachu W M3 kombinowali ze zbiornikiem paliwa, dla lepszego wywazenia auta. Aktualnie sa nawet wskazania przy jakim poziomie paliwa powinno robic sie okrazenie pomiarowe. W nowym M5 przewidziany jest pracujacy aerodynamicznie przedni zderzak, bo nie jestem pewien czy tak bylo w poprzednich modelach.
Jest tyle rzeczy o ktorych nie wiecie, ze na prawde nie chce mi sie ciagnac tego tematu. Nie mamy o czym gadac i nie przegadacie mnie w tej kwestii. Przykro mi.
Fabia VRS również dostała nowe ospoilerowanie, zderzaki i dyfuzor, które są bardziej aerodynamiczne. Może nie aktywne, bo to Skoda a nie BMW, i kosztuje 3x mniej. W dalszym ciągu jednak M5 to luksusowa limuzyna o podwyższonych osiągach, M3 to GT a M1 będzie szybkim miejskim kompaktem. O ile w ogóle będzie, bo wątpię aby zyskał rzesze klientów. Przykładem auta czysto sportowego jest np Lotus Exige, gdzie od samego początku był on pomyślany jako samochód sportowy.
Przerobki skody, zwlaszcza octavi RS to jakis zart, takze porownywanie M do taczki z duzym silnikiem bylo jak najbardziej niefortunne, gdy w przypadku skody - trafne.
Diabel twki w prowadzeniu. Jest ogromna roznica pomiedzy 5er zwyklym a M5 i nie wazne, ze jest to limuzyna - jest zmodyfikowana w takim stopniu, ze w niektore zakrety potrafi przejechac o 40km/h szybiej (co nie znaczy, ze zwykle 5er sie w zakrecie slimaczy). W M3 roznica jest tym wieksza. Podobnie jest z mercedesami i AMG.
Przerobki skody, zwlaszcza octavi RS to jakis zart, takze porownywanie M do taczki z duzym silnikiem bylo jak najbardziej niefortunne, gdy w przypadku skody - trafne.
Tak, ale żaden z nich nie jest w pełni sportowym samochodem.
Tak, ale żaden z nich nie jest w pełni sportowym samochodem.
Wow, bolidem F1 tez nie sa. Do aut ciezarowych tez nie naleza.
Sport cars: en.wikipedia.org/wiki/Sport_car
Sport sedans: en.wikipedia.org/wiki/Sports_sedan
i tak najważniejsza jest tania eksploatacja
oczywiscie dla nabywcy modelu VRS albo BMW M xyz priorytetowa sprawa to tania eksploatacja
PS
co to jest "przyspieszenie z zacieciem rajdowym" ???? oraz "ergonomia/ekonomia jazdy" ???
i tak najważniejsza jest bezawaryjność, tania eksploatacja i ergonomia/ekonomia jazdy. Przy każdej wizycie na stacji portfel płacze.
Jedym slowem najlepszym rozwiazaniem dla Ciebie jest rower Alton...
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów