Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Nie no spoko, nie twierdze, że BMW robi złe silniki, ale jak widzisz 1.4 TSI zdobył nagrodę silnika roku w kategorii głównej-ogólnej już 2 razy z rzędu.
Wyjatek potwierdza regule zjebanych silnikow VW. Dawno juz stracili dobra opinie wsrod producentow silnikow. Wiecej dowiesz sie od uzytkownikow na na przyklad vwszrot.pl .
Poza tym powtarzam jeszcze raz, napisałeś że każda seria 1 objedzie tą Fabie, a ja po prostu chciałem wyprowadzić Cię z błędu.
Na torze? Wiekszosc.
mcmt napisał/a:Wsadzenie do taczki mocnego silnika mnie nie rusza. Auta, ktorych cala konstrukcja budowana jest z naciskiem na rozwiazania ekonomiczne, po wsadzeniu mocnego silnika, zachowuja sie tragicznie. Wystarczy przytoczyc przyklady innych tego typu produktow-bledow skody. Nikt znajacy sie na rzeczy nie kupi czegos takiego.
Twoja wyczekiwana M w serii 1 to nie będzie nic właśnie innego jak to co opisałeś powyżej.
Wiecej mi przeczytac nie trzeba
Doprawdy? Interesuje się motoryzacją od najmłodszych lat
lat: 23
Aaano tak... to jeszcze sie troche pointeresuj z pare latek, to kiedys pogadamy, narazie to malo wiesz i bzdurki piszesz a mnie w tym temacie akurat nie przegadasz.
Dobranoc.
Dodam tylko, bo zapomnialem, iz VW bardzo przeklamuje osiagi 0-100km/h swoich produktow, tak jak na przyklad testowane Audi R8 V8, o ktorych testach kiedys juz tu wspominalem, na 20 startow nie potrafilo osiagnac nawet zblizonego czasu 0-100km/h do katalogowego. Podobnie jest z RS4 i RS6. Nissan na przyklad w przypadku pierwszego GTRa, w/g nas swoje osiagi wrecz zaniza w katalogu a BMW podaje je niezwykle precyzyjnie.
Rozne firmy, rozna polityka.
Poza tym to BMW są chujowe.
Nie BMW, tylko ludzie którzy nim jeżdżą.
Wyjatek potwierdza regule zjebanych silnikow VW. Dawno juz stracili dobra opinie wsrod producentow silnikow. Wiecej dowiesz sie od uzytkownikow na na przyklad vwszrot.pl .
Każda firma ma swoje lepsze i gorsze modele. Czasami zdarzają się też wady produkcyjne, bądź pojebani klienci, którzy robią problem z niczego, albo oszuści chcący wyłudzić dodatkową kasę. Nie jest to tylko w przypadku VW.
Wiecej mi przeczytac nie trzeba
Przecież seria 1 to typowe miejskie autko segmentu C. Nie było produkowane z myślą o torze ani osiągach, tak więc będzie to zrobienie dokładnie tego samego co w przypadku Fabii. Włożenie mocnego silnika do taczki, tyle że z tylnym napędem. Od razu uprzedzę, że wersja coupe ma tą samą płytę podłogową co hatchbacki.
Aaano tak... to jeszcze sie troche pointeresuj z pare latek, to kiedys pogadamy, narazie to malo wiesz i bzdurki piszesz a mnie w tym temacie akurat nie przegadasz.
Skończyły się konkretne argumenty a trzeba się jakoś obronić, co?
Dodam tylko, bo zapomnialem, iz VW bardzo przeklamuje osiagi 0-100km/h swoich produktow, tak jak na przyklad testowane Audi R8 V8, o ktorych testach kiedys juz tu wspominalem, na 20 startow nie potrafilo osiagnac nawet zblizonego czasu 0-100km/h do katalogowego. Podobnie jest z RS4 i RS6. Nissan na przyklad w przypadku pierwszego GTRa, w/g nas swoje osiagi wrecz zaniza w katalogu a BMW podaje je niezwykle precyzyjnie.
Rozne firmy, rozna polityka.
W każdej firmie są delikatne przekłamania co do osiągów, czy to na plus czy na minus. Pamiętaj również, że przyspieszenie zależy od wielu czynników: jakości nawierzchni, jakości opon i ich temperatury, dodatkowych pasażerów czy sprzętu wewnątrz pojazdu, itp oraz najważniejszego czynnika, kierowcy. Nie każdy dziennikarz potrafi wykrzesać max z testowanego samochodu.
Otóż fabia jest bardzo dobrym samochodem. Jest w miare wyciszona, w miare wyposażona, materiały mogą być, nieźle to wszystko poskręcane. Jednak jest to typowo auto dla kobiety/przestawiciela handlowego czy też do pracy z małym silnikiem. Wsadzanie tu czegokolwiek mocnego zwyczajnie nie ma najmniejszego sensu. Nie wiem jak to ma zawias ale skoro to ma być jakiś wymiatacz to pewnie coś w stylu seatów cupra (jeździł ktoś? Pewnie nikt), czyli totalnie zajebiste na tor, ale zupełnie nieakceptowalne na drogę. Nagle mamy dość szybki samochód, który nie nadaje się na tor ani do ścigania się gdyż chociażby układ kierowniczy jest chyba ze Skody Favorit. Na trasę też się nie nadaje bo jest dość mały, średnio wygodny. Do lansu tym bardziej się nie nadaje, bo nie słyszałem o dziewczynie która poleciałaby na kurę na masce. Pytam się więc jaki jest sens tego samochodu? Dla kogo on jest przeznaczony? Dla spokojnych facetów z żyłką emocji? Raczej dla pedałów.
Co do BMW serii 1. Takie bmw to może ktoś kupić chyba tylko i wyłącznie do lansu, że ma znaczek bmw. Ni to ładne, ni jakoś super w środku, nie jest to ani limuzyna,ani coupe ani kombi. Dla mnie auto dla ludzi mających kompleks znaczka na masce, bo za cene BMW1 jest wiele znacznie ciekawszych samochodów a jednocześnie tańszych.
Co do 1M. To nie oszukujmy się, nigdy kura po tuningu nie prześcignie samochodu M division. Jak ktoś ma wątpliwości, to lepiej niech zmieni zainteresowania np na warcaby.
Kolego wyżej, weź znajdź audi s4,rs4 szczególnie z silnikami FSI, które trzymają serie po przeszło 20.000 od nowości. Powodzenia. Wybacz ale nie pierdol, że na hamowni ma do gadania jakość nawierzchni, czy temperatura (znacząco!) lub umiejętności recenzenta.
Po pierwsze. Kto z Was jeździł taką fabią w ogóle? Pewnie nikt. Kto jeździł wersją RS czy jak to się tam nazywa? Na pewno nikt.
Octavia RS.
Nie idzie tym gownem na prostej przyspieszac na pelnym gazie bez kontrowania. Najbardziej gownianie usportowiony samochod jakim kiedykolwiek jezdzilem a jezdzilem juz niejednym.
Otóż fabia jest bardzo dobrym samochodem
Nie wiem po kiego wala takie bzdury tu piszesz. Dzwoniles ostatnio do mnie jak jechales jakas fabia, zeby tylko ponarzekac jak wielkie to jest gowno, jak tragicznie sie prowadzi.
Zakladasz, ze prowadzenie fabii mozna bedzie prownac do bmw 1? Nie prowadzilem jeszcze bmw1, bo szkoda mi na to czasu, ale dalbym sobie reke uciac, ze nie bedzie gorzej od fabii, golfa czy astry, chocby przez wzglad na budzet z jakim byly te auta wykonywane.
Nie potrafie zrozumiec zjawiska pisania gowna w internecie...
Co do jakości.Kolego mcmt czytaj ze zrozumieniem. Jest dobrym samochodem tak samo w tym samym sensie co taki fiat panda czy coś takiego. Większosć kobiet nie narzekałoby na takie auto na codzień, żeby dojechać do pracy itp. Przykład? Moja siostra, która jest mega zadowolona, a ja tego auta w życiu bym nie kupił i im rzadziej nim jeżdze tym lepiej, bo nawet napój trzeba w rękach trzymać.
Co do 1M. To nie oszukujmy się, nigdy kura po tuningu nie prześcignie samochodu M division. Jak ktoś ma wątpliwości, to lepiej niech zmieni zainteresowania np na warcaby.
Jego problem polega na tym, ze nie ma nawet watpliwosci, takze sprowadzanie go na ziemie nie ma sensu. Pojezdzi, poczyta, kiedysc przyjdzie i przeprosi.
Czyli Fabia RS nie jeździłeś. To, że trzeba kontrować na prostym to normalne jak się ma dość dużo mocy na przód jeszcze przy lekkim aucie. Nazywa się to torque steer.
Fidzia Volvo tego nie mialo, ani wiekszosc lzejszych i mocniejszych aut od tej fabii czy octavii - na pewno nie w TAK NISTABILNYM stopiniu. Zapewniam, ze nie mialo to nic wspolnego z definicja normalnosci.
Co do jakości.Kolego mcmt czytaj ze zrozumieniem. Jest dobrym samochodem tak samo w tym samym sensie co taki fiat panda czy coś takiego. Większosć kobiet nie narzekałoby na takie auto na codzień, żeby dojechać do pracy itp. Przykład? Moja siostra, która jest mega zadowolona, a ja tego auta w życiu bym nie kupił i im rzadziej nim jeżdze tym lepiej, bo nawet napój trzeba w rękach trzymać.
Nie, to nie jest dobry samochod. Tak samo pandy i inne gowna. To sa samochody EKONOMICZNE a nie DOBRE. Stad moje nastawienie do calego tematu "SPORTOWEJ FABII" - to jak podanie gowna z dobrze przysmarzona cebulka. Chodzi tu z pewnoscia o stosunek jakosci do ceny kolego adasi. Ktory jest korzystny, tylko i wylacznie ze wzgledu na niski mianownik ow ulamka. Trzeba dodac, ze lepsza jakosc nie idzie z cena w stosunku 1:1. Cena raczej bedzie wzrastala geometrycznie. Niektorzy tego nie wiedza/rozumieja i kupuja sportowe fabie.
Jego problem polega na tym, ze nie ma nawet watpliwosci, takze sprowadzanie go na ziemie nie ma sensu. Pojezdzi, poczyta, kiedysc przyjdzie i przeprosi.
Czy ja gdziekolwiek napisałem, że Fabia VRS jest lepsza od M? Ktoś tu potrzebuje lekcji nauki czytania ze zrozumieniem. Zanegowałem tylko stwierdzenie mcmt, że KAŻDE BMW serii 1 wygra z tą Skodziną VRS, czyli również te najsłabsze BMW 116i, 118i itp. A tu od razu wielki bulwers: "Że jak to, że Skoda pokona BMW, że jak to ja ci dam tu zaraz M serie, z nią na pewno nie wygra ble ble, prowdzenie, ble ble, Skoda, Audi i w ogóle całe VW to chuj a BMW są spoko i najlepsze, nie znasz się gówniarzu, jak pożyjesz te 5 lat dłużej i jak pojeździsz większą ilością samochodów tak jak ja to zrozumiesz, chociaż nic o tobie nie wiem." Kurwa mać no. Pracujesz w BMW, że każą Ci tak na siłę reklamować każdy ich produkt? Nie ma się co unosić tylko, powtórzę po raz kolejny: przeczytać ze zrozumieniem. Jak już wspomniałem wcześniej to pracuje w warsztacie samochodowym i miałem okazje prowadzić wiele samochodów, założę się, że więcej niż Ty, pomimo tego, że jestem te całe wieki młodszy.
mcmt napisał/a:Wsadzenie do taczki mocnego silnika mnie nie rusza. Auta, ktorych cala konstrukcja budowana jest z naciskiem na rozwiazania ekonomiczne, po wsadzeniu mocnego silnika, zachowuja sie tragicznie. Wystarczy przytoczyc przyklady innych tego typu produktow-bledow skody. Nikt znajacy sie na rzeczy nie kupi czegos takiego.
Twoja wyczekiwana M w serii 1 to nie będzie nic właśnie innego jak to co opisałeś powyżej.
To sam wierzcholek gory glupoty.
To sam wierzcholek gory glupoty.
Chodziło mi o to, że włożenie potężnego silnika do serii 1, lekkie zmodyfikowanie zawiasu, hamulców i nazwanie jej M1, będzie tym samym zabiegiem co Fabia VRS.
Twoja wyczekiwana M w serii 1 to nie będzie nic właśnie innego jak taczka z mocnym silnikiem.
Znaczy:
Chodziło mi o to, że włożenie potężnego silnika do serii 1, lekkie zmodyfikowanie zawiasu, hamulców i nazwanie jej M1, będzie tym samym zabiegiem co Fabia VRS.
To juz jestem pewien, ze
posiadam Toyote Supre Turbo
chodzi o yarisa
Zapamietaj sobie, ze M GMBH, podobnie jak AMG nie popelnia bledow (choc C63AMG im nie wyszlo) pokroju groteskowej "sportowej skody".
Porownywanie ich produktow to jak przyrownywanie tworczosci Kazika do Gracjana.
Wsadzenie do taczki mocnego silnika mnie nie rusza. Auta, ktorych cala konstrukcja budowana jest z naciskiem na rozwiazania ekonomiczne, po wsadzeniu mocnego silnika, zachowuja sie tragicznie. Wystarczy przytoczyc przyklady innych tego typu produktow-bledow skody. Nikt znajacy sie na rzeczy nie kupi czegos takiego.
Tą wiedzę czerpiesz z auto świata czy jestem inżynierem VW i wiesz co spierdolili w skodzie ?
Skoda jak na miejskie auto jest całkiem dobre.
A jak już mowa o "chujowiźnie" skody to nie wolno zapominać o sukcesach fabii w rajdach. Gówna by nie robili sportowo.
Zapamietaj sobie, ze M GMBH, podobnie jak AMG nie popelnia bledow (choc C63AMG im nie wyszlo) pokroju groteskowej "sportowej skody".
Porownywanie ich produktow to jak przyrownywanie tworczosci Kazika do Gracjana.
taa, oczwyście jesteś głównym inżynierem i wszystko wiesz...
A jak już mowa o "chujowiźnie" skody to nie wolno zapominać o sukcesach fabii w rajdach. Gówna by nie robili sportowo.
Samochody rajdowe to zupełnie inna bajka niż ich odpowiedniki cywilne i wspólny mają z nimi tylko wygląd.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów