Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
najlepsi są napinatorzy co to wielce 20sto letnie bmw mają i więcej dokładają do nich niż jeżdżą.
Oczywiście z podtlenkiem LPG, bo już 1.8 to za dużo pali.
No nie wiem, w tej Fabii jest 180KM i jest sporo lżejsza od 1 serii.
No ja wiem; ma tylko 7.3s 0-100km, takze szalu nie ma. Ale na pewno znajdzie sie ktos, kto kompletnie sie nie zna i niskobudzetowa konstrukcje klaustro-fabi nadlozy ponad nawet wolniejsze auto wyzszej klasy...
najlepsi są napinatorzy co to wielce 20sto letnie bmw mają i więcej dokładają do nich niż jeżdżą.
Jeszcze lepsi sa ci, co maja 20 lat i chodza pieszo a wysmiewaja sie z uzytkownikow starszych aut w internecie.
Ja nawet jak mijam 20 letniego zloma jakos nie odczuwam potrzeby wysmiewania sie. Chyba, ze chcial zacfaniakowac i wcisnac mi sie przed maske przy uzyciu momentu obrotowego
Po drugie ty chyba też masz jakąś manię "wielkości" którą rekompensujesz bmw....
No ja wiem; ma tylko 7.3s 0-100km, takze szalu nie ma. Ale na pewno znajdzie sie ktos, kto kompletnie sie nie zna i niskobudzetowa konstrukcje klaustro-fabi nadlozy ponad nawet wolniejsze auto wyzszej klasy...
Albo mi się zdaje, albo w poprzednim poście pisałeś o tym, że każde BMW 1 zje tą Fabie. Nie było żadnej mowy o klasie samochodu. W tej fabii siedzi słynny 1.4 TSI (Turbo + kompresor), który otrzymał miano silnika roku 2009 i jest także montowany w VW. Tak się składa, że tylko 3 wersje silnikowe BMW 1 spośród 8 są w stanie nawiązać z nim jakąkolwiek walkę, dziękuje dobranoc.
Chodzi o prestizowa nagrode International Engine of the Year, gdzie BMW dostalo najwiecej nagrod ze wszystkich marek? (51 dla BMW, nastepna honda - 22) en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
Sposrod 8 PODSTAWOWYCH wersji BMW 1 az 3 zjedza unikalna klaustro-fabie. Ale BMW produkuje rowniez, podobnie jak teraz skoda, uniki ze "specjalnymi" opcjami silnikowymi... Nazywaja sie M i tak sie sklada, ze maja w planach wypuscic rowniez ow unika z serii 1. Raczej nikt nie pokusi sie o porownanie.
Temat toru odrazu pominmy, choc niby o autach "sportowych" rozmawiamy...
Wsadzenie do taczki mocnego silnika mnie nie rusza. Auta, ktorych cala konstrukcja budowana jest z naciskiem na rozwiazania ekonomiczne, po wsadzeniu mocnego silnika, zachowuja sie tragicznie. Wystarczy przytoczyc przyklady innych tego typu produktow-bledow skody. Nikt znajacy sie na rzeczy nie kupi czegos takiego.
Troche jeszcze chlebka musisz zjesc i ksiazeczek przeczytac tudziez pojezdzic roznymi autkami...
Sami widzicie, że te dwie marki znacznie się od siebie różnią i nie ma większego sensu porównywać ich ze sobą. Postawcie na starcie obok skody jakiegoś vw, opla czy innego forda, czyli auto klasowo takie same. BMW chcąc czy nie jest autem z wyższej półki od wyżej wymienionych.
Te auto spod znaku kury
Nigdy nie wiedzialem co to za zielone cos jest w tym znaku... Teraz wiem
Pierdolicie o osiągach samochodów niczym inżynierowie od siedmiu boleści,
Jako uzytkownicy.
Taka Fabia to zajebisty samochód do codziennej jazdy po mieście, wszędzie się wciśnie i mało pali. Z osiągami chujowo, ale nie o to w tym samochodzie chodzi. Będę chciał zapierdalać to kupię subaru.
ps: wszystkim wsiokom z BMW proponuję iść w chuj.
Chodzi o prestizowa nagrode International Engine of the Year, gdzie BMW dostalo najwiecej nagrod ze wszystkich marek? (51 dla BMW, nastepna honda - 22) en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
Nie no spoko, nie twierdze, że BMW robi złe silniki, ale jak widzisz 1.4 TSI zdobył nagrodę silnika roku w kategorii głównej-ogólnej już 2 razy z rzędu.
Sposrod 8 PODSTAWOWYCH wersji BMW 1 az 3 zjedza unikalna klaustro-fabie. Ale BMW produkuje rowniez, podobnie jak teraz skoda, uniki ze "specjalnymi" opcjami silnikowymi... Nazywaja sie M i tak sie sklada, ze maja w planach wypuscic rowniez ow unika z serii 1. Raczej nikt nie pokusi sie o porownanie.
Co będzie to będzie, a co jest to jest. Póki co jedyne M1 jakie znam nie ma nic wspólnego z teraźniejszą produkowaną serią 1. Poza tym powtarzam jeszcze raz, napisałeś że każda seria 1 objedzie tą Fabie, a ja po prostu chciałem wyprowadzić Cię z błędu.
Temat toru odrazu pominmy, choc niby o autach "sportowych" rozmawiamy...
Wsadzenie do taczki mocnego silnika mnie nie rusza. Auta, ktorych cala konstrukcja budowana jest z naciskiem na rozwiazania ekonomiczne, po wsadzeniu mocnego silnika, zachowuja sie tragicznie. Wystarczy przytoczyc przyklady innych tego typu produktow-bledow skody. Nikt znajacy sie na rzeczy nie kupi czegos takiego.
Twoja wyczekiwana M w serii 1 to nie będzie nic właśnie innego jak to co opisałeś powyżej.
Troche jeszcze chlebka musisz zjesc i ksiazeczek przeczytac tudziez pojezdzic roznymi autkami...
Doprawdy? Interesuje się motoryzacją od najmłodszych lat, studiuje Mechanikę i budowę maszyn i pracuje jako mechanik w warsztacie samochodowym. Jak już mamy się chwalić kto jakim samochodem jeździ to posiadam Toyote Supre Turbo. Na życzenie mogę sfotografować dowód z pozdrowieniami Ciebie i aktualną datą.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów