

Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Purgen napisał/a:
7 biegowe manuale powoli wchodzą do łask.
Wiesz ja akurat problemów bym nie miał mam kat. B, C i CE obecnie robię, a tam w MANie był 8 biegowy manual


Gebofon napisał/a:
Patrząc na trzecią opcję przypominają mi się lata 90 i kierowcy starych pks'ów
![]()
a zmienilo sie cos?
nitrox89 napisał/a:
Hahaha, jak ktoś jeździł MTZ 82 to dobrze zrozumie ten trzeci obrazek ;D Ciekawostką jest że biegi w ruskim są z "krzyża" :F
S3 5 1
I I I I
I I I I
T 4 2 R
S - szosowe
T - terenowe
A nad tym jeszcze jedna dźwignia od półbiegów ;D
Jeszcze skrzynie idzie całkowicie odłączyć

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie