Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Moment obrotowy 62 Nm / 5.000 min
No ale dla was to pedalski pojazd
Sam smigam cruiserem, no i przyznac musze, ze jak pada to jest slabo....
Bo w USA do manualnej skrzyni potrzebują wyższych studiów z zakresu zmiany biegów. Amerykanie to wygodne, spasione prosiaki, które muszą kierować jedną ręką, bo przecież jak mają trzymać hamburgera podczas jazdy? Mam swoje poglądy i uważam, że przez leniwość ludzkości rodzą się właśnie takie wynalazki jak automaty lub bezstopniowe skrzynie biegów. Choć automat z sekwencją jest jeszcze do przyjęcia - przynajmniej można się pobawić w miarę podobnie jak ręczną skrzynią. A jeśli chodzi o wygodę w podróżowaniu, to fajnie do tego sprawuje się dość elastyczny diesel - moment obrotowy i obroty w których go osiągamy pozwalają na to, aby w dłuższych trasach jeździć bez potrzeby zmieniania biegów zbyt często, a w mieście zmieniając biegi nie zasypiam Już wolałbym kupić sobie nawet jakiegoś choppera lub coś pokroju Hondy Goldwing niż skuter.
Błagam - przestań pisać - bo widzę, że jesteś opóźniony. Przez leniwość ludzką rodzą się takie wynalazki jak automatyczna skrzynia biegów ? Takie wynalazki rodzą się bo niektórzy ludzie (na pewno się do nich nie zaliczasz - piszę to bo nie wiem czy zrozumiesz pocisk) mają więcej pomyślunku i potrafią stworzyć coś więcej niż bezsensownego bluzga - urządzenie które wydłuża żywotność silnika (na automacie silniki mogą zrobić średnio + 200 tyś km względem zwykłej skrzyni) plus zwiększenie szybkości zmiany biegów (nikt nie ma szans w zmianie biegów w manualu z obecnymi automatami).
Rozumiem, że niektóre osoby lubią jeżdzić w manualu - to po prostu kwestia wyboru - tak samo jak kwestia wyboru ścigacz/turystyk/skuter. Sam jeździłem 15 rodzajami samochodów i w zależności od samochodu bardziej preferowałem różne typy skrzyń.
Np. w BMW E39, E60 (diesle i stare teypy skrzyń automatycznych) jak dla mnie lepsze są manuale - spowodowane jest to wolnymi automatami (trzeba odczekać ćwierć sekundy zanim gaz zareaguje), poza tym ślizganie bokiem w automacie jest katastrofą.
Wszystkie terenówki (miejskie - nie wykorzystywane w terenie) i vany (np. VW Touareg, Dodge Caravan) - MUSZĄ mieć automatyczne skrzynie biegów - zazwyczaj ich biegi są bardzo krótkie (duża masa pojazdu to wymusza) i można się naprawdę ZAJEBAĆ ich ciągłą zmianą - strasznie to irytuje.
Infinity g35x - ten samochód po prostu nie nadaje się do manuala - jedyna opcja automat (super szybki i doskonałe reagowanie poszczególne warunki jezdne) ew. łopatki do zmiany.
kiedy ja się męczę z zmianą biegów w szlifierce.dopiero około setki łapię przewagę
Z całym szacunkiem, ale jeśli na ścigaczu nie potrafisz odejść puszkom na skrzyżowaniu, to nie potrafisz posługiwać się skrzynią biegów, i właśnie dla takich jak ty są skutery. Rozważ zmianę, bo się zabijesz.
ale co ja tam wiem
Dla przykladu moj Intruz zbiera sie od 0-100km/h w 6,1s...
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów