speedtest.net/result/3205866434.pngZ góry przepraszam bo nie czytałem komentarzy, i wytrzymałem tylko połowę filmu. Maść zaaplikowana więc zaczynam: czy ten jebany śląski burak jest pierwszy raz na drodze ? Czy jest coś dziwnego w delikatnym zjechaniu na lewy pas, aby ominąć dziury/nierówności czy inne niespodzianki czychające na nas na Polskich drogach ? "Łuk i jedzie lewą stroną" no ja pierdolę, przecież niektóre łuki zapewniają nam większą widoczność ( tak jak w wypadku tego na filmie). Streszczając, jebany śląski ból dupy, dwóch gości którzy pewnie muszą wozić się jakąś mydelniczką, i mają przez to kompleksy. Dla hejterów, nie nie stać mnie póki co na własne auto, ale jestem kierowcom od 5 lat, pozdrawiam.
Kurwa, co ty bredzisz???? Omijanie dziur? Nie widzisz różnicy między omijaniem dziur, a szczeniacką jazdą slalomem? Jadąc pod prąd i w ostatniej chwili zjeżdżając przed samochodami?? Jazda pod prąd na łuku? A jakby wtedy tamtędy jechała matka z małym dzieckiem z tyłu? Jakby stracił kontrolę nad tym rzęchem i zabił siebie, swoją jebniętą dupę, przed którą szpanuje brakiem poszanowania przepisów i niewinnych ludzi przy okazji?
Kolejny kurwa kierofca nfsa ze skandalicznym brakiem wyobraźni
Nie wierzę, że masz prawko
Kolega powinien zdawać prawo jazdy powtórnie. Do skutku. Żeby nie musiał potem zdrapywać kogoś z maski.
W taki sposób giną piesi na drogach o wielu pasach ruchu.
Zabrania się:
Wchodzenia na jezdnię:
b) spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi;