Rosja. Info w źródle: kierujący Hyundaiem Solaris zapierdalał za szybko, w efekcie zginął razem z pasażeremochevidets.ru/rolik/59460/
źródło:
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
44 minuty temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
🔥
Składanka traktorów zagłady i maszyn rolniczych
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
m.wyborcza.biz/biznes/1,134339,14907080,Czarne_na_bialym__czyli_jak_wy...
Jak działa zimówka?
Opony zimowe łatwo odróżnić po licznych nacięciach. Prócz rowków mają też lamelki, czyli niewielkie zagłębienia (może być ich nawet 4500), których zadaniem jest "złapać" śnieg - sprawić, by opona się nim oblepiła. Dlaczego? Bo śnieg lepiej klei się do śniegu niż czysta guma. A więc na białym biała opona ma lepszą przyczepność od czarnej.
blog.pclab.pl/focus/Jakie.opony.kupi%C4%87.do.samochodu.Jakie.na.zim%C...
Opona zimowa nazywana jest zimową przede wszystkim z powodu lamelków, które zapewniają przyczepność na śniegu (ten wchodzi w szczeliny i w zetknięciu ze śniegiem na drodze zapewnia siłę tarcia dużo większą niż sama opona).
i tak dalej
Czyli na śniegu slicki byłby najlepsze, bo żaden śnieg by nigdzie nie wchodził, nie trzeba by z niego opróżniać rowków.
Jak działa zimówka?
Opony zimowe łatwo odróżnić po licznych nacięciach. Prócz rowków mają też lamelki, czyli niewielkie zagłębienia (może być ich nawet 4500), których zadaniem jest "złapać" śnieg - sprawić, by opona się nim oblepiła. Dlaczego? Bo śnieg lepiej klei się do śniegu niż czysta guma. A więc na białym biała opona ma lepszą przyczepność od czarnej.
blog.pclab.pl/focus/Jakie.opony.kupi%C4%87.do.samochodu.Jakie.na.zim%C...
Opona zimowa nazywana jest zimową przede wszystkim z powodu lamelków, które zapewniają przyczepność na śniegu (ten wchodzi w szczeliny i w zetknięciu ze śniegiem na drodze zapewnia siłę tarcia dużo większą niż sama opona).
i tak dalej
Czyli na śniegu slicki byłby najlepsze, bo żaden śnieg by nigdzie nie wchodził, nie trzeba by z niego opróżniać rowków.
Za debili za kierownicą zawsze piwko!!
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów