Rosja. Info w źródle: kierujący Hyundaiem Solaris zapierdalał za szybko, w efekcie zginął razem z pasażeremochevidets.ru/rolik/59460/
źródło:
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
m.wyborcza.biz/biznes/1,134339,14907080,Czarne_na_bialym__czyli_jak_wy...
Jak działa zimówka?
Opony zimowe łatwo odróżnić po licznych nacięciach. Prócz rowków mają też lamelki, czyli niewielkie zagłębienia (może być ich nawet 4500), których zadaniem jest "złapać" śnieg - sprawić, by opona się nim oblepiła. Dlaczego? Bo śnieg lepiej klei się do śniegu niż czysta guma. A więc na białym biała opona ma lepszą przyczepność od czarnej.
blog.pclab.pl/focus/Jakie.opony.kupi%C4%87.do.samochodu.Jakie.na.zim%C...
Opona zimowa nazywana jest zimową przede wszystkim z powodu lamelków, które zapewniają przyczepność na śniegu (ten wchodzi w szczeliny i w zetknięciu ze śniegiem na drodze zapewnia siłę tarcia dużo większą niż sama opona).
i tak dalej
Czyli na śniegu slicki byłby najlepsze, bo żaden śnieg by nigdzie nie wchodził, nie trzeba by z niego opróżniać rowków.
Jak działa zimówka?
Opony zimowe łatwo odróżnić po licznych nacięciach. Prócz rowków mają też lamelki, czyli niewielkie zagłębienia (może być ich nawet 4500), których zadaniem jest "złapać" śnieg - sprawić, by opona się nim oblepiła. Dlaczego? Bo śnieg lepiej klei się do śniegu niż czysta guma. A więc na białym biała opona ma lepszą przyczepność od czarnej.
blog.pclab.pl/focus/Jakie.opony.kupi%C4%87.do.samochodu.Jakie.na.zim%C...
Opona zimowa nazywana jest zimową przede wszystkim z powodu lamelków, które zapewniają przyczepność na śniegu (ten wchodzi w szczeliny i w zetknięciu ze śniegiem na drodze zapewnia siłę tarcia dużo większą niż sama opona).
i tak dalej
Czyli na śniegu slicki byłby najlepsze, bo żaden śnieg by nigdzie nie wchodził, nie trzeba by z niego opróżniać rowków.
Za debili za kierownicą zawsze piwko!!
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów