📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Daj maszyne francuzom a się sami zaorają.
Szkoda kobiety, a skurwiela tępego do łagru za krzywde.
Szkoda kobiety, a skurwiela tępego do łagru za krzywde.
TT4 napisał/a:
Kurde, szkoda maszyny.
Jak prześledzisz oficjalnie udokumentowaną historię tego egzemplarza po znakach rejestracyjnych:
Cytat:
Airframe Info
Manufacturer: Supermarine
Model: 389 Spitfire PR.XIX Search all Supermarine 389 Spitfire PR.XIX
Year built: 1944
Construction Number (C/N): 6S/585110
Aircraft Type: Fixed wing single engine
Number of Seats: 1
Number of Engines: 1
Engine Type: Reciprocating
Engine Manufacturer and Model: Rolls-Royce Griffon
Also Registered As:
N219AM Deregistered Cancel: 2005-02-25
PS890 De-registered
G-CDGK De-registered Delivery: 2005-02-28 Cancel: 2005-04-20
Aircraft
Registration Number: F-AZJS
Alternative Code/Name: PS890/UM-E
Current Status: Registered
Owner
Address: ,
France
To dowiesz się, że miał znikomą wartość historyczną.
Jebnął jak polak w brzozę.
tranzystor, dlaczego znikomą? Z tego co wkleiłeś nic konkretnego nie wynika. Spitfire PR XIX czyli nieuzbrojony, wyposażony w lotnicze aparaty fotograficzne. Twierdzisz tak tylko dlatego, że nie była to wersja stricte mysliwska? Czy może masz o nim jakieś inne informacje? I owszem, szkoda maszyny, bo jednak jest to samolot wyprodukowany 73 lata temu i raczej już takich nie dostaniesz, no chyba że trafisz na jakiś zapalony zakład, który ci wyprodukuje taki samolot podobnie jak to robili z Fw 190 A-5 i D-9.
Błąd pilota polegający na braku wychylenia steru wysokości do góry podczas startu. Potężny ciąg silnika wraz z oporem podwozia (tocznym) powoduje samoistne pochylenie samolotu na nos. Pilot przed samym uruchomieniem silnika, powinien zadbać o odpowiednie wychylenie steru wysokości
Cytat:
Napiszę tylko Boulton Paul Defiant i Blackburn Roc
Pierwszy samolot znam i mi się podoba hurricane na sterydach ale faktycznie drugi przypadek to niezły koszmarek może dlatego że jest dość podobny do francuskich samolotów które nie grzeszą urodą
Loaloa napisał/a:
Jebnął jak polak w brzozę.
Ktoś coś pisał czy to tylko gnój paruje z Loaloi pyska?
Bo Spitrfire'ami to tylko Polacy naprawdę potrafią latać
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów