Dobrze jest
Dobrze jest
w takich lampkach mamy łączenie szeregowe co powoduje rozłożenie napięcia na wszystkie żarówki, czyli 230 (czy tam 110) dzielimy na ilość lampek. Nie wiem czy ją serio raziło czy nie (jak już to delikatnie), ale nikt z tych co pamiętają poniższą baterię nie padał sztywny na glebę po jej polizaniu
Do tego dodaj, że większość porażeń jest pomiędzy przewodem (elementem) gorącym czyli przewód fazowy, przebicie lub element pod napięciem a ziemią lub innym niższym potencjałem (np. uziemioną pralką czy komputerem albo grzejnikiem żeliwnym).
Five, six, grab your crucifix.
Seven, eight, gonna stay up late.
Nine, ten, never sleep again.
Pomijając to że to fejk, to to nie jest tak że w tak cienkich gówno przewodach jest za małe natężenie żeby popieścić tę świnie? Z serii nie znam się to zapytam się.
Nic prostszego; weź i spróbuj.
Przy okazji; wiedziałeś, że nic tak nie podnosi średniego IQ społeczeństwa, jak szklanka Domestosu na pusty żołądek?
Tylko zapytałem, nie muszę się znać na wszystkim. Musiałeś dużo tego domestosu juz wypić bo widać że pozjadałeś wszystkie rozumy świata, sfrustrowany pedale
Swoją drogą, jeśli myślisz, że przekrój przewodu nie ma żadnego wpływu na prąd, to może naprawdę powinieneś walnąć szkalnę domestosu.
Chyba że uważasz że to nie fejk, i nigdy nie słyszałeś że w cywilizowanym świecie istnieje takie coś jak bezpiecznik różnicowy. Wtedy to już walnij ze dwie szklany, żeby mieć pewność do zwiększenia IQ społeczeństwa.
Nine, ten, never sleep again.
Tylko zapytałem, nie muszę się znać na wszystkim. Musiałeś dużo tego domestosu juz wypić bo widać że pozjadałeś wszystkie rozumy świata, sfrustrowany pedale
Swoją drogą, jeśli myślisz, że przekrój przewodu nie ma żadnego wpływu na prąd, to może naprawdę powinieneś walnąć szkalnę domestosu.