📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Kurwa to czerwone Mitsubishi rozpadło się jak by było chińskie, a nie japońskie
Pantilion napisał/a:
ASX trafiony przez Range Rovera nie miał innego wyjścia tylko rozpaść się niczym chińskie auto przy stłuczce z krzewem jeżyny. To stosunkowo mały i lekki samochód w przeciwieństwie do ważącego przeszło 2,5 tony Brytyjczyka o solidnej konstrukcji. Tym bardziej, że suv wypierdolił w malca wyżej niz jego przewidziana przy zderzeniach strefa zgniotu tj. podłużnice, mocowanie silnika, silnik, pas przedni itd. tylko zapierdolił ciut wyżej. Testy zderzeniowe nie przewidują zderzenia z pojazdem "lecącym" tylko jeżdżacym. Nie dość, że wyżej zawieszony to go jeszcze lekko na jedną strone podbiło. Dlatego mitasubiszi sie "rozpadło". Jeżeli zderzenie byłoby na "płasko" i centralnie to SUV zgarnąłby głebek zwichrowanej stali w miarę jednolity ale z podobną ilością odłamków.Kurwa to czerwone Mitsubishi rozpadło się jak by było chińskie, a nie japońskie
a na przeciwnym pasie korek jak skurwysyn, uwielbiam ciekawskich debili...
Dziadek ma szybę pękniętą a kozaczy i filmuje.
Kurwa i giniesz tylko dlatego, że jakiś debil kupił sobie za duże auto, którym nie potrafi jeździć.
Up
Na 90% pękło mu koło i stracił panowanie nad samochodem.
Na 90% pękło mu koło i stracił panowanie nad samochodem.
@up to prawda. Koło było złe i zawieszenie było złe, a kierowca do utylizacji.
Jak widzę barierę linową w takim miejscu to pojawia się pytanie - po chuj? Co innego, gdy jest pas zieleni, gdzie bariera może się odkształcić i auto wyjeżdżając ze swojego pasa ruchu nie wyjedzie na czołówkę. Niestety, rozdzielanie drogi jedno jezdniowej dwukierunkowej taką barierą ma taki sens, jak na powyższym filmie.
Będąc pieszym, większe poczucie bezpieczeństwa macie kiedy obok chodnika biegnie bariera linowa, czy tradycyjne blaszane bariery?
Będąc pieszym, większe poczucie bezpieczeństwa macie kiedy obok chodnika biegnie bariera linowa, czy tradycyjne blaszane bariery?
Jak w Polsce na A4 codziennie pierdoleni rajdowcy. Chcesz być szybko w Niemczech, to choćbyś z Zakopanego jechał przez Konin, będziesz prędzej niż przez Wrocław.
Anonimowyja napisał/a:
Będąc pieszym, większe poczucie bezpieczeństwa macie kiedy obok chodnika biegnie bariera linowa, czy tradycyjne blaszane bariery?
Bez znaczenia. Wszystko zależy jaką mają szerokość pracującą, a nic nie sto na przeszkodzie by linowa miała mneijszą niż tradycyjne U-14a.
Zaufaj mi, jestem ekspertem
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów