📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:49
🔥
Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie
- teraz popularne
Oczywiście za kamerą specjalista, on by to zaparkował bez problemu itd.
Ja bym mu jednak nie wierzył, w końcu nawet nagrać poprawnie nie potrafi
Ja bym mu jednak nie wierzył, w końcu nawet nagrać poprawnie nie potrafi
ojtam ojtam nie takie rzeczy ze szwagrowskim się klepało 100 kilo kitu i po problemie
Jeżeli szedł na suchy dok to i tak go naprawią. Zastanawia mnie jedynie po chuj wchodził tyłem.
Nie pokazujecie mi takich filmików bo mi się będą koszmary po nocach śnić.
może mi ktoś powiedzieć, jak wielka to katastrofa, jeśli gość pyrka tak jak ten na filmie?
nie znam się, ale krzywdy chyba temu statkowi się nie stało :/
~motopizdeczka z miasta złotego pociągu
nie znam się, ale krzywdy chyba temu statkowi się nie stało :/
Szkoda całkowita.
Wartość statku przed wypadkiem to 1 500 $ (wynik amortyzacji po jednym roku użytkowania)
Wartość wraku 1 000 $.
Wartość do wypłacenia z ubezpieczenia OC = Wartość statku przed wypadkiem - wartość po wypadku.
Prosimy przesłać numer konta do wypłacenia 500$ na naprawę. Zapraszamy ponownie
Stwierdzam wartość statku nowego 10 000 000 $
Szkoda całkowita.
Wartość statku przed wypadkiem to 1 500 $ (wynik amortyzacji po jednym roku użytkowania)
Wartość wraku 1 000 $.
Wartość do wypłacenia z ubezpieczenia OC = Wartość statku przed wypadkiem - wartość po wypadku.
Prosimy przesłać numer konta do wypłacenia 500$ na naprawę. Zapraszamy ponownie
RasePL,
Statek to wielka masa żelastwa- kilkadziesiąt tysięcy ton wykonany z cienkiej grubości blachy. Wytracił swoją prędkość chociaż małą, więc na pewno w tym miejscu będzie wgniecenie a może nawet dziura. Gorzej jak były tam jakieś wzmocnienia wręgów.