Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Kierowcą jak i motocyklistą, udanej zimy
Kierowcy motocyklistą na wiosnę, to motocykliści kierowcą na zimę
A Ty jesteś "kierowcom" czy "motocyklistom"?
A Ty jesteś "kierowcom" czy "motocyklistom"?
ja jestem dwa w jednym. Gram po obu stronach frontu.
Ja tylko jestem przeciw bezmyślnym kierowcom i motocyklistom.
Pewnie i samochód i motor Honda
Co do filmiku o, którym się wcześniej wypowiadałem, fakt nie zwróciłem uwagi, że nie włączył kierunku, ale to nie zmienia faktu, że w ten sposób się nie wyprzedza, nie wyskakuje się z za dupy, tylko wjeżdża się na pas odpowiednio wcześniej.
A ten co uważa, że kierowca powinien patrzeć się przez ramie chyba jeszcze nie siedział za kierownicą...
A mi chodziło tylko o Twoją znajomość języka polskiego...
beznadzieja to zdjecie i podpis pana autora. widac ze na motocyklu kolega nawet nie siedzial skoro takie bzdurne tematy zaklada.
moze i siedzial ale nie wyczujesz na czym
W ogóle nie myślą tacy żeby zachować odległość to potem mają.
A ja tu widzę, że kierowca samochodu specjalnie zajechał mu drogę. Ostatnio był taki wypadek co jakiś prezesik zabił motocyklistę bo chciał go tylko nastraszyć...
Po pierwsze primo:
(...)
Inna sprawa jest taka, że kierowca nie zasygnalizował manewru kierunkowskazem(...)
(...)Co do filmiku o, którym się wcześniej wypowiadałem, fakt nie zwróciłem uwagi, że nie włączył kierunku(...)
Proponuje obu kolegom dokładniej przyjrzeć się filmowi w 22 sekundzie
Druga sprawa:
A ja tu widzę, że kierowca samochodu specjalnie zajechał mu drogę. (...)