📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:49
zazdrosne gówniarze i tyle
chujowe naklejki i w przenośni i dosłownie ...coś łatwo je zerwać
Nie musisz tego oglądać jak nie chcesz:) Mi się to nigdy nie znudzi:)
w stopchamie 46 pokazali, że zaraz obok były miejsca, a ludzie parkowali na przystanku autobusowym
Chujowe mają te naklejki łatwo sie je odkleja . Kumpel dostał kanego kutasa za chujowe parkowanie to jest cholerswtwo
Sam jestem kierowcą od 4 lat. Bardzo dużo jeżdżę po mieście i wkurwiają mnie takie cwaniaczki co parkują gdzie chcą. Nie ważne czy przejście dla pieszych, jakiś trawnik, wyjazd z bramy. Zdarzają się też kretyni, którzy zostawiają auta tak, że blokują nawet torowisko dla tramwajów. Jako czynny kierowca całkowicie POPIERAM takie akcje, masz auto, musisz odpowiedzialnie z niego korzystać i myśleć gdzie go zostawiasz. Jak zostawiasz w chujowym miejscu to powinieneś mieć świadomość że karny kutach znajdzie się na twojej szybie. Jebać samochodowych cwaniaków!
Mam nadzieję, że w końcu trafią na rekietiera i któryś z gnojków skończy z przestrzelonym kolankiem.
bishfinger napisał/a:
tak jest jak się gównarzerii nudzi, idioci nigdy nie dorobią się auta więc sie nie dowiedzą co to znaczy krązyć godzinę żeby znaleźć wolne miejsce
To przyjedź sobie autobusem...
Akcja miała by sens, ale trzeba by zainwestować w naklejki holograficzne, gdzie po zerwaniu ukazywałby się napis "je**ł mnie pies" lub coś w tym stylu. Usunąć się da, ale by się ku*as zastanowił chociaż. No i oczywiście chodzi o auta zaparkowane bez kierowców... A ten lejący na koło... no Rosja Jurij Gagarin przed swoim pierwszym lotem w kosmos też się odlał na koło samochodu wiozącego go do Wostoka
pierdolenie i nic więcej, kolejna szczytna akcja, znudzonych gimbusów...
Od karania kierowców jest policja i inne służby, gównarzeria dawno po ryju nie dostała i tyle...