Z tego co się orientuję, to jest to kontrolowany korkociąg w połączeniu z kobrą Pugaczowa, ale dowiemy się więcej jutro jak specjaliści wrócą ze szkoły.
Z tego co się orientuję, to jest to kontrolowany korkociąg w połączeniu z kobrą Pugaczowa, ale dowiemy się więcej jutro jak specjaliści wrócą ze szkoły.
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
ale dowiemy się więcej jutro jak specjaliści wrócą ze szkoły.
Co Ty , specjaliści tu jak widać sa ciagle
Apropo , ciekawe jak poradzili by sobie w tych maszynkach polscy mistrzowie świata w lataniu precyzyjnym , wiem ze to inna bajka. Ale miło byłoby widzieć jak jakiś polak szmaci pod jakimkolwiek względem hamburgera i ruskich ^^
Dobrze, ale to tylko fajnie wygląda, rakieta prędzej wyłapie dupsko tej Suki niż F-22
dany manewr ma zastosowanie w walce powietrznej, gdy masz przeciwnika na ogonie. obejrzyj jeszcze raz i zrozumiesz moze dlaczego. rakieta kurwa
To tak jak z pierwszymi lotami w kosmos. Amerykanie wydali parę milionów dolarów na opracowanie długopisu piszącego w stanie nieważkości. Rosjanie w tym czasie używali ołówków.
Jedna z najbardziej wkurwiających i zakłamanych legend, za przytoczenie której każdy powinien być publicznie biczowany, a następnie łamany kołem. Zaraz obok ludzi mówiących że statystyka jest chujowa, bo jak facet idzie z psem na spacer to statystycznie mają po trzy nogi.
Ma ziarno prawdy.
Oczywiście że NASA używała ołówków. Kto kurwa by nie używał? Ale ołówki mają jedną zajebiście niebezpieczną cechę. Podczas pisania grafit jest ścierany a jego drobinki unoszą się w powietrzu dzięki zerowej grawitacji. Dodatkowo ten ciemnoszary skurwysyn fantastycznie przewodzi prąd. Zatem masz latający po kabinie pył, który po osadzeniu na stykach może doprowadzić do zwarcia i pożaru. Drewno również jest łatwopalne. NASA po pożarze Apollo 1 w 1967 bardzo chciała wyeliminować takie przedmioty ze środka kabiny.
To że NASA wydała miliony na badania to kolejny bullshit. Długopisy zostały opracowane za prywatne pieniądze w firmie Fisher Pen Co. NASA kupiła je za rozsądną cenę 2.95$/szt. w 1967. W 1968 rosjanie również zaopatrzyli się w te długopisy.
Myślę że F-22 wykonał by to samo co Su-35 na animacji. Raport także posiada wektor ciągu. Jednak piwko za Terminatora
zrobi, ale przy jednoczesnym połączeniu tych dwóch ewolucji się zesra
Żaden pilot o zdrowych zmysłach nie użyje takiego manewru, jeśli życie mu miłe. Podczas I/II wojny światowej czy wojny koreańskiej najważniejsza była walka kołowa, im ciaśniej coś skręcało tym większe prawdopodobieństwo wygrania pojedynku ale z chwilą pojawienia się tzw. maszyn "energetycznych" jak F-15, F-16 itd o wiele ważniejsza stała się zdolność do utrzymania energii w walce niż dziwne fikołki przydatne jedynie na pokazach dla onetowej gimbazy.
Najlepszy przykład jak przegrać walkę powietrzną to udział Su-30MKI (wektorowanie ciągu i inne bajery) w ćwiczeniach Red Flag 2010 gdzie Hindusi mimo dobrego przygotowania i wyszkolenia regularnie dostawali baty od F-15 i F-16 w walce manewrowej. Każde użycie wektorowania, czy też gwałtowny zwrot na kątach natarcia podobnych jak przy manewrach na filmie piloci Amerykańscy bezwzględnie wykorzystywali przeciw Hindusom, którzy tracili energię i zwyczajnie nie mieli czasu na jej odzyskanie, przez co znajdywali się w pozycji mocno defensywnej. Nie mówiąc już o tym, ze Su-30/35 jest tak wielki, że widać go nawet jak masz poważną wadę wzroku
Jak to ładne podsumował jeden z asów izraelskiego lotnictwa, prędkość to życie, jeśli ją utracisz to jesteś bezbronny.
A na tym filmiku pięknie widać jak samolot ją traci
"Przypomnę, że F22 to samolot 5 pokolenia i zarazem najdroższy samolot na świecie..."- jak już ktoś napisał SU-35 jest droższy, a przecież to nic innego jak kolejna wersja SU-27. Droższy od F-22 jest też Eurofighter Typhoon
Trzecia sprawa- do czego ma służyć ta "figura wyższego pilotażu"? Chyba tylko do wytracenia prędkości, wysokości i chwilowej dezorientacji pilota tego SU-35 (podobnie zresztą jak słynna "kobra").
Ale żeby nie było, że mam ból dolnej części pleców to leci piwo.
czytaj ze zrozumieniem - f22 - 350mln$, su35 - 40mln.$
"Przypomnę, że F22 to samolot 5 pokolenia i zarazem najdroższy samolot na świecie..."- jak już ktoś napisał SU-35 jest droższy, a przecież to nic innego jak kolejna wersja SU-27. Droższy od F-22 jest też Eurofighter Typhoon
Trzecia sprawa- do czego ma służyć ta "figura wyższego pilotażu"? Chyba tylko do wytracenia prędkości, wysokości i chwilowej dezorientacji pilota tego SU-35 (podobnie zresztą jak słynna "kobra").
dobra kopiuję wiki bo kurwa piszę jakie to potencjalnie może znaleźć zastosowanie w praktyce a wszyscy zamiast czytać poprzednie komentarze wykazują się swoją obszerną w chuj wiedzą:
"This maneuver could theoretically be useful when a combatant is being pursued closely by an opponent at a somewhat higher altitude. By executing the cobra, a pursued aircraft may suddenly slow itself to the point that the pursuer may overshoot it, allowing the previously pursued aircraft to complete the Cobra behind the other. This may give the now-pursuing aircraft an opportunity for firing its weapons, particularly if a proper pointing aspect (facing toward the former pursuer) can be maintained. Maintenance of the proper aspect can be facilitated when the aircraft employs thrust vectoring and/or canard control surfaces.[citation needed] The disadvantage of performing this maneuver is that it leaves the airplane in a low speed/low energy state, which can leave it vulnerable to attack from opposing aircraft"
jeśli chodzi o F-22 to nie podniecałbym się zbytnio wektorowaniem, bo tak naprawdę jest to wynalazek amerykański z lat 80-tych przetestowany na specjalnej wersji myśliwca F-15 (a potem też F-16) i wnioski do jakich doszli amerykanie były takie, że gra nie jest warta świeczki, co widać w przypadku F-22 który co prawda ma ruchome dysze ale tylko w płaszczyźnie pionowej a nie jak rosyjskie które pracują w 3 wymiarach. Dlaczego ? Bo dysze 3d nie mają sensu i wynikają z zupełnie innego podejścia Rosjan do konstruowania swoich samolotów.
PS. Chciałbym zobaczyć jak ten Su-35 bez użycia dopalacza osiąga prędkość przelotową mach 1.7 i pułap >17km
F-22 robi to bez problemu, tyle że Rosjanie nawet nie mają planów silników zbliżonych możliwościami do tych które są zamontowane w Raptorze
czytaj ze zrozumieniem - f22 - 350mln$, su35 - 40mln.$
Ok, moje przeoczenie. Źle przeczytałem. Niskie koszty tłumaczy właśnie to, że SU-35 jest niczym innym jak projektem rozwojowym SU-27. Eurofighter był droższy od F-22.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów