kilka sztuczek w wykonaniu samolotów su-30/35, w tym słynna kobra z którą amerykanie do dziś mają problem
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Piwko...za muzykę i za Su;)
To Riverside w tle?
Cały myk polega na tym ze rosyjskie samoloty mają bardzo prostą awionikę względem europejskich i amerykanskich konstrukcji, dlatego mogą tak świrowac.
prostą? co masz na myśli?. ogólnie ruskie konstrukcje i awionika są dużo lepsze, tyle, że "wyższa" elektronika u nich kuleje. tak przynajmniej gadał jeden wojak z którym ostatnio gadałem
@up
a na chuj ta elektronika, jeśli lecisz za samolotem a on nagle staje w miejscu i jest już za tobą
a na chuj ta elektronika, jeśli lecisz za samolotem a on nagle staje w miejscu i jest już za tobą
@up
A na chuj manewrowość, jak prawie cała walka rozgrywa się w odległości wielu kilometrów przy pomocy rakiet dalekiego zasięgu i nie ma gdzie tej manewrowości wykorzystać. Żeby nie było - ruskie również mają dość dobrą elektronikę (w szczególności MIG-31 i jego następcy), ale trochę zachodniej ustępuje.
A na chuj manewrowość, jak prawie cała walka rozgrywa się w odległości wielu kilometrów przy pomocy rakiet dalekiego zasięgu i nie ma gdzie tej manewrowości wykorzystać. Żeby nie było - ruskie również mają dość dobrą elektronikę (w szczególności MIG-31 i jego następcy), ale trochę zachodniej ustępuje.
Cytat:
Jesteśmy w Polsce, to mogłeś Suchoj napisać, a nie jakieś Sukhoi.
przepraszam
Józef Piłsudski napisał/a:
@up
a na chuj ta elektronika, jeśli lecisz za samolotem a on nagle staje w miejscu i jest już za tobą
w 1993 NATO zrobiło symulacje bitwy powietrznej F-16 vs mig-29, które w padły w ich łapska gdy NRD upadło. Migi nieźle skopały dupę amerykańskim wynalazkom, nasza armia też posiada te maszyny, ale trzeba było polizać rowa ameryce i kupić f-16. Sam fakt, że mig jest konstrukcją 2-silnikową daje mu przewagę. Co ciekawe: 3 polskie migi w 1997 roku wysłano tymczasowo do Izraela w celu zbadania ich możliwości bojowych przez tamtejsze siły powietrzne. Z pewnością zostały tam rozebrane aby żydowsko-amerykańskie koncerny mogły się czegoś nauczyć o konstruowaniu samolotów. Jeszcze jedna ciekawostka: firma serwisująca f-16 na całym świecie należy do ministerstwa obrony izraela, czyli wiadomo kto nas trzyma za jaja
@pieczara, przypuszczam że tylko inny su z prędkością grubo ponad 2000km/h
@sukhoi
"słynna kobra z którą amerykanie do dziś mają problem"
Nie mają problemu. Pod warunkiem, że korzystają jakiegokolwiek samolotu ze zmiennym wektorem ciągu, czyli np. F-22 Raptor (rok oblotu 1990), F-16 MATV (rok oblotu 1992), F-18 Super Hornet (rok oblotu 1995), F-35 Lightning II (rok oblotu 2006) czy też X-31 (w facie oblatywania).
Mało tego, taki F-35B posiada możliwość pionowego startu i lądowania...
Wykonanie kobry w niewielkim stopniu zależy od umiejętności pilota, bardziej od awioniki i możliwości samolotu.
"słynna kobra z którą amerykanie do dziś mają problem"
Nie mają problemu. Pod warunkiem, że korzystają jakiegokolwiek samolotu ze zmiennym wektorem ciągu, czyli np. F-22 Raptor (rok oblotu 1990), F-16 MATV (rok oblotu 1992), F-18 Super Hornet (rok oblotu 1995), F-35 Lightning II (rok oblotu 2006) czy też X-31 (w facie oblatywania).
Mało tego, taki F-35B posiada możliwość pionowego startu i lądowania...
Wykonanie kobry w niewielkim stopniu zależy od umiejętności pilota, bardziej od awioniki i możliwości samolotu.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów