Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Dlaczego ludzie są tak:
a) pojebani
b) niedowartościowani
c) ślepi
d) bez wyobraźni
e) małokutasowi
Bo to polacy...
Choćby średni 2.5 i mega fatalny 2.0 klekot
Akurat 2.5 benzyna jak i 2.0 boxer diesel to średnie żeby nie powiedzieć chujowe silniki od Subaru. Ale do 2.0 benzyna niezależnie czy 177 KM, 225 KM, 265 KM i wyżej nie o co się przyczepić... No chyba tylko o spalanie przy żwawszej jeździe
wiesz pewnie gdzie znajduje się najbliższy śmietnik,
i wiesz gdzie lądują twoje wpisy,
życzę ci kmiocie, abyś tylko sam się tam nie znalazł
I bardzo dobrze Ci pajacowanie wychodzi. Już tyle czasu wkurwiasz ludzi, i co lepsze, ciągle tymi samymi tekstami, a oni ciągle to łykają. I odpowiadają, coraz bardziej wymyślnie
Ale, że Ci się chce?
Akurat 2.5 benzyna jak i 2.0 boxer diesel to średnie żeby nie powiedzieć chujowe silniki od Subaru. Ale do 2.0 benzyna niezależnie czy 177 KM, 225 KM, 265 KM i wyżej nie o co się przyczepić... No chyba tylko o spalanie przy żwawszej jeździe
akurat obecnie bokser na gnojówkę nie jest średni. Trudno jednak mu odkleić będzie łątkę co przylgnęła do niego na samym początku zanim wyeliminowano błędy konstrukcyjne lub materiałowe. A 2.5 benzyna? A czego chcieć od rozwierconej 2 litrowej benzyny? Do tego mamy jeszcze 1.6 turbobenzyna i jak narazie nie slychać o jakiś strasznych awariach tego silnika. Kurwa też bym chciał coś mocniejszego niż 125 konny EJ201, ale jestem biedny i nie będzie mnie stać, chociaż kiedyś widziałem jak ktoś sprzedawał Legacy z 2003 lub 4 roku i to za śmieszne pieniądze nawet jak za rocznik, bo samochód na 2 litrowym 140 konnym benzyniaku miał nalatane ponad 600 tysięcy kilometrów.
to świetny sadolowy trollek, ból dupy jest tutaj przeogromny
ja jednak myślę że kurwa, a zwłaszcza niby męska, powinna czasem dostać co się jej należy,
w każdej formie, bo nawet będąc trollem
ta cipa coś w końcu zrozumie
Akurat 2.5 benzyna jak i 2.0 boxer diesel to średnie żeby nie powiedzieć chujowe silniki od Subaru. Ale do 2.0 benzyna niezależnie czy 177 KM, 225 KM, 265 KM i wyżej nie o co się przyczepić... No chyba tylko o spalanie przy żwawszej jeździe
Akurat EJ251 i EJ253 to bardzo dobre trudno rozjebywalne jednostki, problem miały tylko EJ255 (WRX, Legacy GT) i EJ257 (WRX STi po 2005) czyli te turbodoładowane, które trzeba było zakuć, dodać lepszą uszczelkę pod głowicę i wymienić chłodnicę na jakąś bardziej wydajną, w nowszych subarynach producent już się postarał i montował wzmocnione uszczelki i lepsze chłodnice. Za to każdy silnik z rodziny EJ20 jest praktycznie pancerny, następcami są FA20D i FA20F, które jak na razie nie sprawiają problemów a też lekko nie mają .
Trudno tu nie wspomnieć o EJ22 które razem z silnikami H6 z rodziny EZ i ER są po prostu jak jebane kowadło, napierdalasz ile wlezie, a one nadal działają.
Diesel od 2008 do 2012 były chujowe, to był pierwszy diesel w układzie H, taki "experyment" Subaru, jak widać średnio wyszło...
Czy ktokolwiek zauważył, że bmw miało włączony kierunkowskaz? Chyba jakaś limitowana wersja ze specjalnej opcji, gdzie kierunek jest dodawany za wysoką dopłatą
Jakbyś tak napierdalał kierownicą też by Ci się tykło w wajchę
______________
Garbate nosy w atmosferęJeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów