Maluszek Piotra Filapka zaiwania jak przecinak
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
grudzin7 napisał/a:
a w tym "maluchu" to co najwyżej karoseria z oryginału została
Planowana głowica, wałek rozrządu od abartha, autko leciutkie. I tak, tak zapierdalają, ten co pamięta stare rajdy to widział
Prowadzenie malucha w taki sposób wymaga bardzo dużych umiejętności.
W takim aucie jest tylko kierowca i jego umiejętności. Nie ma żadnego wspomagania systemów które wybaczają błędy.
PS I ja miałem szerszenia, mam do niego wielki sentyment.
Mimo że psuł się co 500 km to nie było takiej awarii której nie usunąłem samodzielnie (na miejscu).
W takim aucie jest tylko kierowca i jego umiejętności. Nie ma żadnego wspomagania systemów które wybaczają błędy.
PS I ja miałem szerszenia, mam do niego wielki sentyment.
Mimo że psuł się co 500 km to nie było takiej awarii której nie usunąłem samodzielnie (na miejscu).
Cytat:
Planowana głowica, wałek rozrządu od abartha, autko leciutkie. I tak, tak zapierdalają, ten co pamięta stare rajdy to widział
Srakamaka. Jak wałek to tylko od świątka. Tłumik szmerów ssania wyjebać, dwa osobne gaźniki od motóra, bredę, amortyzator silnika i wiele wiele innych modów. Silnik malczana ma to do siebie że fabrycznie ma dużo nie wyciśniętej mocy względem konstrukcji. Tyle tylko że trwałość i jakość materiałów sprawia, że podrasowany, 55 konny silnik malucha chodzi już na granicy okurwienia. Samo auto fajne ale trzeba w kurwe sprawać i mieć klatkę. Nie żeby się nie zabić bo chuj tam tylko żeby zgrzewy się nie rozeszły. Budy elegentów rozdziawiają się jak się dobrze kopnie w błotnik, na zawiasie klepanym z dodatkowym piórem to idzie złamać ten szajs na pół.
A tak poza tym nie ma co się tylko nad Piotrkiem spuszczać, bo jego bracia nie jeżdżą gorzej. Piotrek się wypropsował i fajnie, autko ładnie przygotowane, oklejone, z klatką. Natomiast jego brat od Puga 205 to jest dopiero czub. Tam nie ma klatki a zapierdala niesłabiej jak Piotrek. Trzeci ma C2 VTS też lata ale nie tak ,,na limicie", bardziej po linii.
Najlepiej zrobionego malucha miał niejaki Antoni Skudło z silnika 650 wyciskali ok 80 koni i silnik starczał na 20 minut pracy pod pełnym obciążeniem,więc na rundę Rallycrosu zabierali że sobą 2-3 silniki dodatkowo, Antoni to dla mnie legenda polskiego Rallycrosu, wtedy ta dyscyplina wyglądała trochę inaczej.
1:16 - żeby lewą stroną nie wjechać na pobocze jedzie tylko na prawych kołach
Takafura napisał/a:
Hołek kiedyś powiedział, że prowadzenie Malucha 80-tką wymaga takiej koncentracji jak jego rajdowego sprzetu przy 200 km/h
80ką? Nieee.. powyżej 120 robi się ciekawie.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów