Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Czytając komentarze zastanawia mnie jak to jest że wszyscy wiedzą jak poprawnie jechać na "suwak" i gratulują poprawnej reakcji służb mundurowych a jednak większość aut jechała prawym pasem.
Wychodzi że wiecie jak powinno się jeździć w teorii ale w praktyce i tak walicie na prawy pas a co mądrzejszy zajeżdża droge tym niewielu na lewym pasie którzy teorie stosują w praktyce.
Gratuluje .
przez przypadek klikneło sie piwo, głupie dotykowe. A jak nie rozumiesz to właśnie zrozumiesz jak ten szeryf co mandat dostaje. na głupotę działa tylko kara finansowa lub pała po łbie.
Powinna pójść informacja do firmy, że zatrudniają pirata drogowego. Myślę, że niejeden straciłby pracę za takie figle.
Oni to wiedzą, tylko nic z tym nie zrobią, bo nie ma kierowców na rynku. Dlatego 80% TIRów prowadzą oderwani granatem od pługa chłoporobotnicy z bólem dupy o wszystko i jak tylko mogą utrudniają życie złodziejom z osobówek i innym cwaniakom (pewnie z PO)
Ktoś mi wytłumaczy czemu ludzie NIE jeżdżą na suwak? Jaki jest sens w staniu w kilometrowej kolejce?!
Mieszkam w USA i tutaj ludzie jezdza na suwak prawidlowo, mniej wiecej jest po rowno samochodow na obu pasach ale nie sadze zebym dzieki temu kiedykolwiek czekal krocej w korku niz jakby wszyscy byli na jednym pasie. Zazwyczaj to trwa dluzej bo musisz czekac az te wszystkie samochody pozwola sobie nawzajem wjechac. Jak tylko jeden samochod jedzie na suwak to latwo mu znalezc moment zeby sie dolaczyc ale jak oba pasy sa zapchane samochodami i powoli sie lacza to to trwa wieki, przynajmniej tutaj gdzie mieszkam. Ale i tak chuj szeryfowi w dupe.
rządzić lewym pasem
bo jest zakaz wyprzedzania przez ciężarowe
pierdoląc w dupę tirowców
i ich pauzy
ale odczuwając wewnętrzną siłę, bycia i pokazania innym że jest się mężczyzną
nie, nie mam kategorii c
Wśród kierowców siodeł jest spora grupa frustratów, imbecyli i idiotów.
Mieszkam w USA i tutaj ludzie jezdza na suwak prawidlowo, mniej wiecej jest po rowno samochodow na obu pasach ale nie sadze zebym dzieki temu kiedykolwiek czekal krocej w korku niz jakby wszyscy byli na jednym pasie. Zazwyczaj to trwa dluzej bo musisz czekac az te wszystkie samochody pozwola sobie nawzajem wjechac. Jak tylko jeden samochod jedzie na suwak to latwo mu znalezc moment zeby sie dolaczyc ale jak oba pasy sa zapchane samochodami i powoli sie lacza to to trwa wieki, przynajmniej tutaj gdzie mieszkam. Ale i tak chuj szeryfowi w dupe.
Jazda na suwak skraca korek. Zamiast 10km korka robi się 5km, może to nie mieć znaczenia na długich odcinkach autostrad, natomiast w okolicy węzłów czy na obwodnicach miast już tak. Nie mówiąc o terenach zabudowanych i np. rondach, bo wystarczy, że korek sięgnie ronda i już ruch sparaliżowany we wszystkich kierunkach. Prawidłowo jadące samochody nie muszą się zatrzymywać do wpuszczania, wystarczy, że kierowca z góry wie, że musi wpuścić jednego przed siebie i w odpowiednim czasie robi miejsce. Oczywiście, w Polsce jest tak, że janusze na lewym nie wpuszczają z prawego, więc samochód na prawym musi się zatrzymać. Żeby go wpuścić to ktoś na lewym musi się zatrzymać albo baaardzo zwolnić. I tak to jest. Najlepsza kara to kamerka i robić swoje. Rok temu mając kamerkę wjechałem na prawy pas. €1400 za naprawę zderzaka dla cebuli która nie chciała mnie wpuścić. Oczywiście nie bezpośrednio, ale w zwyżce OC pewnie płaci. Najlepsza nauka to taka przez portfel.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów