📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
59 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 12:47
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
No tak - Jak 61-latek umiera na trawniku pod szpitalem w S. to sprawa pod dywan.
Tu lekarz, który zareagował słusznie ( nie ma ubezpieczenia - prywatnie, nie?) dostanie jakieś sankcje.
Najłatwiej powiedzieć, że to dlatego, że jestem inny, a lekarz to faszysta, kibol i truciciel studni.
Piwko dla lekarza!
Tu lekarz, który zareagował słusznie ( nie ma ubezpieczenia - prywatnie, nie?) dostanie jakieś sankcje.
Najłatwiej powiedzieć, że to dlatego, że jestem inny, a lekarz to faszysta, kibol i truciciel studni.
Piwko dla lekarza!
Kod:
Zgodnie z obowiązującym prawem, jedynymi warunkami formalnymi dostępu dziecka do świadczeń refundowanych w przypadku braku ubezpieczenia są: posiadanie obywatelstwa polskiego, miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wiek do 18. roku życia.<br>
<br>
Prawo dziecka do ochrony życia i zdrowia jest zapewnione przez akty prawa międzynarodowego oraz Konstytucję RP i ustawodawstwo polskie. Ratyfikowana przez Polskę Konwencja o Prawach Dziecka nakłada na państwa — strony Konwencji obowiązek dążenia do zapewnienia każdemu dziecku dostępu do opieki zdrowotnej (art. 24 ust. 1 Konwencji). <br>
<br>