18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
haras1991 2013-09-03, 12:13 200
Prawidłowo tak powinno być
Zgłoś
Avatar
Cara_Al_Sol 2013-09-03, 12:17 73
No tak - Jak 61-latek umiera na trawniku pod szpitalem w S. to sprawa pod dywan.
Tu lekarz, który zareagował słusznie ( nie ma ubezpieczenia - prywatnie, nie?) dostanie jakieś sankcje.
Najłatwiej powiedzieć, że to dlatego, że jestem inny, a lekarz to faszysta, kibol i truciciel studni.
Piwko dla lekarza!
Zgłoś
Avatar
~Angel 2013-09-03, 12:22 15
Kod: