Pomimo komercyjnego sukcesu projektu, spółce momentalnie przypięto etykietę „rasizmu”. W odpowiedzi na pojawienie się w muzułmańskich enklawach Szwecji „szariackich stref” agencje nieruchomości zaczęły proponować miejscowym mieszkańcom zakup nieruchomości w okolicach gwarantowanie wolnych od muzułmanów.
Szwedzka firma budowlana rozpoczęła sprzedaż domów w atrakcyjnym kompleksie mieszkaniowym w Sollentuna. Od razu po pojawieniu się reklamy nieruchomość w kompleksie mieszkaniowym zaczęła cieszyć się ogromnym popytem. Jednak pomimo oryginalnego marketingowego pomysłu i komercyjnego sukcesu projektu, spółce momentalnie przypięto etykietę „rasizmu”. Przy tym w reklamie nie pojawiła się żadna z istniejących ras ( do jakiej rasy należą muzułmanie? ).
Podwyższony popyt wśród okolicznych mieszkańców na izolowane od muzułmańskich imigrantów osiedli ludzkich jest w pełni uzasadniony. Już kilka dziesięcioleci mieszkańcy miast Szwecji cierpią z powodu niesamowitego poziomu muzułmańskiej przestępczości, który osiągnął niebywały rozmach z początkiem aktywnego przypływu do kraju imigrantów z krajów muzułmańskich. Rdzenni Szwedzi w związku z pogarszającą się sytuacją kryminalną i obawiając się zostania ofiarą napadu muzułmanów we własnym kraju, w ostatnim czasie wolą sprzedawać mieszkania w Szwecji i imigrować na stałe przeważnie do Południowej Europy.
opracowanie: Cristero
na podstawie: barenakedislam.com, avpixlat.info
Źródło: ndie.pl