📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ale się wpierdolił
Jak okiem nie sięgnąć, to wszędzie Barszcz Sosnowskiego
Jak okiem nie sięgnąć, to wszędzie Barszcz Sosnowskiego
______________
Uwierzysz w Boga, jeśli pokażę Ci Diabła ?
To lądowanie w barszczu sosnowskiego moze byc bardziej bolesne niz sam wypadek
Isakpm napisał/a:
To lądowanie w barszczu sosnowskiego moze byc bardziej bolesne niz sam wypadek
wystarczy zmoczyć odkrytą skórę a przede wszystkim twarz własnym moczem...
co powinien zrobić kierowca w takiej sytuacji? powoli przyspieszyć, czy zwolnić?
plastic napisał/a:
co powinien zrobić kierowca w takiej sytuacji? powoli przyspieszyć, czy zwolnić?
Zwolnić.
Przyczyna tego zdarzenia jest bardzo prosta: ujemny nacisk na hak. Widać że w momencie wpadania do rowu deski wystają za mocno do tyłu.
Halman napisał/a:
wystarczy zmoczyć odkrytą skórę a przede wszystkim twarz własnym moczem...
Dokładnie... Tak samo jak ktoś oblizuje za często usta i następuje stan zapalny, to należy smarować gównem.
Niekoniecznie swoim.
plastic napisał/a:
co powinien zrobić kierowca w takiej sytuacji? powoli przyspieszyć, czy zwolnić?
Kierowca bezwzględnie powinien zwolnić, zeby sie wyratować. a powodem jest zbyt długi ładunek i za dużo wystający poza oś przyczepy, a nie jak ktoś napisał ujemny nacisk na hak.
Halman napisał/a:
wystarczy zmoczyć odkrytą skórę a przede wszystkim twarz własnym moczem...
Magia
plastic napisał/a:
co powinien zrobić kierowca w takiej sytuacji? powoli przyspieszyć, czy zwolnić?
Przyspieszyć by ustabilizować przyczepkę po czym zwolnić. Próba zwolnienia przy rozhuśtanej przyczepce widoczne na filmiku...
Się rozbujała przyczepka i może tylko przyśpieszyć by pociągnąć ją. Ale chyba wybrał opcje nr 2 czyli hamowanie a tym samym naczepka z źle wyważonym ładunkiem się zaczęła bardziej bujać i wylądował do rowu...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów