Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Gdybyś miał więcej receptorów w dupie, odczuwałbyś różnicę w fotelu kierowcy, jak auto zachowuje się podczas dodawania fazu przy wyjściu z zaktętu.
Audi: napęd na przód, cięlągnie cię za ręce do przodu.
BMW: napęd na tył: czujesz lekkie popchnięcie w okolicach lędźwi.
Socjologowie tłumaczą to tym, że lekkie pchnięcie w okolicach lędźwi przyciąga osoby homoseksualne do marki. Ci, którzy potrzebują mocnego prznięcia wciskają podświadomie gaz i często powodują kolizje. BMW jest wybierane przez 70% homoseksualistów! A 100% kobiet posiadających ten pojazd miała doświadczenia seksualne z osobą tej samej płci. Mowa tu o osobach samodzielnie podejmujących decyzję o zakupie, bez przypadków prezentów w rodzinie lub aut służbowych.
Ale Audi to głównie napęd na cztery koła- pomijam małe miejskie pierdziawki
@choina004: Poniżej przystępnie napisana analiza dlaczego w sporcie preferuje się samochody napędzane na tylną oś:
rage-race.pl/auta-sportowe/dlaczego-sportowe-samochody-maja-nape-na-tyl/
Moze mi ktos wyjasnic czemu ludzie podniecaja sie tym napedem na tył? Ja kupujac auto chcialbym zeby bylo faktycznie szybkie i sportowe, ale takze bezpieczne i takie ktore kleji sie drogi.
Nie wiesz, że sportowe auta mają napęd na tył? Na przykład Fiat 126p i inne sportowe konstrukcje. Napęd na tył mają auta klientów, których nie stać na quattro.
Nie wiem jak się jeździ z napędem na tył, chociaż miałem kilka lat temu BMW 5, ale krótko. Teraz muszę się męczyć 3 litrowym 300 konnym quattro. A jak się jeździ quattro, a bmw xdrive czy mercedesowskim 4matikiem, to poszukaj filmów na YT.
Najlepsze auta rajdowe mają napędy na 4.
Od zawsze. Tzn. od czasów Audi Quattro, czy Lanci Delta Integrale. Czyli lat 80'
Klasyka... Mistrz prostej zweryfikowany przez zakręt.
Niekoniecznie. Tylny napęd przy ogromnej mocy tak ma.
Za to na drodze te same łajzy zjeżdżają mi z lewego pasa swoimi pierdzikółkami z gówna, ze strachu przed ogromnymi grillami bmw.
Bmw i potężny sionik? 90% to 2l klekoty
Tym dwulitrowym klekotem zrobionym z 150 na 210 koni przeganiałem z lewego pasa A1 i A4 dowolne znacznie mocniejsze auta, bo zamulały i blokowały lewy pas, a to nie jest kółko różańcowe. Teraz mam 400 konne i wiele szybciej nie da się jechać bo kierowcy spiździeli od ostatniego podniesienia mandatów.
Moze mi ktos wyjasnic czemu ludzie podniecaja sie tym napedem na tył? Ja kupujac auto chcialbym zeby bylo faktycznie szybkie i sportowe, ale takze bezpieczne i takie ktore kleji sie drogi.
Bo chcąc polatać bokiem "lepiej dać w pizdę niż jechać na ręcznym pod tesco"
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów