Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (8) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 51 minut temu
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
Klient złamał ząb na czekoladzie Milka. Reakcja koncernu zaskakująca...

Krystian Karpowicz wczasów nad polskim morzem nie może zaliczyć do w pełni udanych. Choć wypoczął, humor zepsuła mu czekolada Milka, na której złamał sobie ząb. Nie omieszkał o tym powiadomić firmy.
Nasz czytelnik kupił czekoladę w sklepie w Kamieniu Pomorskim. - Jednak jak już dobrałem się do niej, poczułem nieprzyjemny trzask w ustach i znalazłem dwa twarde kawałki. Jeden z nich był, niestety, kawałkiem mojego zęba, a drugi to twardy kawałek skorupy orzecha lub czegoś orzechopodobnego - opowiada.

Po powrocie do domu postanowił, że poinformuje Mondelez International, właściciela marki Milka, o swojej "przygodzie". Zrobił to za pomocą Facebooka, gdzie dodał także zdjęcia feralnego produktu. Tam szybko dostał standardową odpowiedź, że sprawą zajmą się firmowi eksperci.

Okazało się jednak, że nie była to czcza gadka, a firma rzeczywiście poważnie potraktowała swojego klienta. Do pana Krystiana jeszcze tego samego dnia zadzwoniła pracowniczka Mondelez odpowiedzialna za kontakt z klientami. - Dawno nikt nie był dla mnie tak miły i uprzejmy, oczywiście przeprosiła mnie (w sumie parę razy) i zapewniła, że kontrole w fabrykach zostaną przeprowadzone jeszcze w tym tygodniu. Prosiła także o przesłanie rachunku za dentystę, co naprawdę mnie zaskoczyło, ponieważ w zgłoszeniu reklamacji nie wspomniałem nawet, że chcę ich pociągnąć za koszty - relacjonuje Krystian Karpowicz.

To jednak nie wszystko, bo po kilku dniach dotarła do niego jeszcze paczka pełna prezentów oraz oficjalny list z przeprosinami.

Firma nie musiała jednak rekompensować panu Krystianowi usług dentystycznych. - Akurat ułamał się kawałek zęba po rekonstrukcji, czyli sama plomba, a do tego mój przyjaciel jest stomatologiem, więc kosztów za to żadnych nie poniosłem - tłumaczy czytelnik.

Samą reakcją jest jednak zachwycony. Takie podejście, niestety, nie zdarza się często, dlatego tym bardziej warto je nagłaśniać jako dobry wzorzec.

Całą sytuację Pan Krystian opisał pierwotnie w serwisie Wykop.pl
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
guru1989 2013-08-26, 17:50 3
Pan_Generał napisał/a:

W takim razie, pewien kucharz powinien dostać koszyk prezentów od sokołowa



Dokładnie, np. kosz tatara.
Zgłoś
Avatar
cenius 2013-08-26, 18:26
Tzn że jak potknę się na schodach to moge mieć pretensje do wykonawcy/właściciela budynku?

Albo jak porzygam się po wódce? To samo?

Troche paranoją zajeżdża
nie od dziś wiadomo że orzechy są twarde i trzeba uważać a nie łapczywie wpierdalac.
Zgłoś
Avatar
z................n 2013-08-26, 18:39
słodyczy nie wpierdalam, ale jak z jakiegoś powodu będę musiał kupić w najbliższym czasie czekoladę to kupię milkę
Zgłoś
Avatar
MrCollie 2013-08-26, 19:47
No racja, że jak w czekoladzie są orzechy czy inne twarde bakalie, które w niej powinny być to właściwie wina jedzącego - nieszczęśliwy wypadek.

Ale tu chodzi o podejście do klienta. Czysta kalkulacja, wysłanie paczki i przeprosin jednemu klientowi to małe koszta a dobrze wpłynie na postrzeganie firmy przez innych klientów.

Bo lepiej powiedzieć, że nam przykro itp. niż ,że gówno nas to obchodzi.
Zgłoś
Avatar
Logiczny 2013-08-26, 19:53
Panu Krystianowi nie zaglądałbym do żołądka ale do konta i sprawdził ostatnie przelewy bo wśród nich może być niezła sumka od Milki za tą paskudną reklame/marketing szeptany.

W kazdym razie reklama poszła w Polskę i 90% z nas ją łykneła.
Zgłoś
Avatar
damyrade20 2013-08-26, 23:01
@up łyknąć może i łyknęli ale czy coś to zmieni w ich zachowaniu?
Nie orientuję się ile kosztuje tabliczka Milki ale strzelam że około 3,50 (poprawcie mnie jeśli się mylę). Jak sądzisz, ilu ludzi nagle przerzuci się z biedronkowego Magnetica (1,89 zł i to nie jest wyrób czekoladopodobny ) na prawie dwukrotnie droższą Milkę tylko dlatego że firma wysłała jakiemuś gościowi kilka suwenirów za free?
Zgłoś
Avatar
t................a 2013-08-26, 23:38
Wyczuwam milion ułamanych zębów w ciągu tygodnia
Zgłoś
Avatar
dmesg 2013-08-27, 0:10
I wy w to wierzycie... Łykacie jak pelikan cegły, a to tylko produkt prężnie działającego działu PR, który akurat dostał fundusze na nową kampanię reklamową w sieci na "ocieplenie wizerunku"... Piniondz wszystkim rządzi, a moc jego taka, że i umysły maluczkich w wiadrze fekaliów rozpuści.
Pozdrawialski.
Zgłoś
Avatar
starsky 2013-08-27, 0:35
Rok temu mój znajomy zakupił dwie butelkowane Łomże w pobliskim sklepie. Po otwarciu pierwszej okazało się, że butelka trafiła z jakieś feralnej serii, smak nie przypominał żadnego piwa, tym bardziej Łomży, a zapach również pozostawiał wiele do życzenia. Postanowił więc wysłać drugą butelkę (miały ten sam nr partii) na adres siedziby piwa wraz z opisem sytuacji, nie licząc jednak na jakikolwiek odzew. A jednak po jakimś czasie odebrał pokaźnych rozmiarów paczkę wypełnioną rożnymi rodzajami Łomży wraz z listem przepraszającym oraz zapewniającym o wzmożeniu kontroli zarówno podczas produkcji piwa, jak i podczas jego kapslowania oraz późniejszego przechowywania. Jak zatem widać, producenci artykułów spożywczych oraz alkoholi dbają o swoją renomę oraz klienta, bo wiedzą, że od tego zależy ich sukces na rynku.
Zgłoś
Avatar
T................e 2013-08-27, 14:08
To polecam przeczytac to. wykop.pl/ramka/1256923/jak-browar-kormoran-reaguje-na-reklamacje/ . Ogolnie, browarki kormorana sa zajebiste i jak widac podejscie do klienta takie samo
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem