18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (5) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 47 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 0:14
Klient złamał ząb na czekoladzie Milka. Reakcja koncernu zaskakująca...

Krystian Karpowicz wczasów nad polskim morzem nie może zaliczyć do w pełni udanych. Choć wypoczął, humor zepsuła mu czekolada Milka, na której złamał sobie ząb. Nie omieszkał o tym powiadomić firmy.
Nasz czytelnik kupił czekoladę w sklepie w Kamieniu Pomorskim. - Jednak jak już dobrałem się do niej, poczułem nieprzyjemny trzask w ustach i znalazłem dwa twarde kawałki. Jeden z nich był, niestety, kawałkiem mojego zęba, a drugi to twardy kawałek skorupy orzecha lub czegoś orzechopodobnego - opowiada.

Po powrocie do domu postanowił, że poinformuje Mondelez International, właściciela marki Milka, o swojej "przygodzie". Zrobił to za pomocą Facebooka, gdzie dodał także zdjęcia feralnego produktu. Tam szybko dostał standardową odpowiedź, że sprawą zajmą się firmowi eksperci.

Okazało się jednak, że nie była to czcza gadka, a firma rzeczywiście poważnie potraktowała swojego klienta. Do pana Krystiana jeszcze tego samego dnia zadzwoniła pracowniczka Mondelez odpowiedzialna za kontakt z klientami. - Dawno nikt nie był dla mnie tak miły i uprzejmy, oczywiście przeprosiła mnie (w sumie parę razy) i zapewniła, że kontrole w fabrykach zostaną przeprowadzone jeszcze w tym tygodniu. Prosiła także o przesłanie rachunku za dentystę, co naprawdę mnie zaskoczyło, ponieważ w zgłoszeniu reklamacji nie wspomniałem nawet, że chcę ich pociągnąć za koszty - relacjonuje Krystian Karpowicz.

To jednak nie wszystko, bo po kilku dniach dotarła do niego jeszcze paczka pełna prezentów oraz oficjalny list z przeprosinami.

Firma nie musiała jednak rekompensować panu Krystianowi usług dentystycznych. - Akurat ułamał się kawałek zęba po rekonstrukcji, czyli sama plomba, a do tego mój przyjaciel jest stomatologiem, więc kosztów za to żadnych nie poniosłem - tłumaczy czytelnik.

Samą reakcją jest jednak zachwycony. Takie podejście, niestety, nie zdarza się często, dlatego tym bardziej warto je nagłaśniać jako dobry wzorzec.

Całą sytuację Pan Krystian opisał pierwotnie w serwisie Wykop.pl
Zgłoś
Avatar
guru1989 2013-08-26, 17:50 3
Pan_Generał napisał/a:

W takim razie, pewien kucharz powinien dostać koszyk prezentów od sokołowa



Dokładnie, np. kosz tatara.
Zgłoś
Avatar
cenius 2013-08-26, 18:26
Tzn że jak potknę się na schodach to moge mieć pretensje do wykonawcy/właściciela budynku?

Albo jak porzygam się po wódce? To samo?

Troche paranoją zajeżdża
nie od dziś wiadomo że orzechy są twarde i trzeba uważać a nie łapczywie wpierdalac.
Zgłoś
Avatar
zypon 2013-08-26, 18:39
słodyczy nie wpierdalam, ale jak z jakiegoś powodu będę musiał kupić w najbliższym czasie czekoladę to kupię milkę
Zgłoś
Avatar
MrCollie 2013-08-26, 19:47
No racja, że jak w czekoladzie są orzechy czy inne twarde bakalie, które w niej powinny być to właściwie wina jedzącego - nieszczęśliwy wypadek.

Ale tu chodzi o podejście do klienta. Czysta kalkulacja, wysłanie paczki i przeprosin jednemu klientowi to małe koszta a dobrze wpłynie na postrzeganie firmy przez innych klientów.

Bo lepiej powiedzieć, że nam przykro itp. niż ,że gówno nas to obchodzi.
Zgłoś
Avatar
Logiczny 2013-08-26, 19:53
Panu Krystianowi nie zaglądałbym do żołądka ale do konta i sprawdził ostatnie przelewy bo wśród nich może być niezła sumka od Milki za tą paskudną reklame/marketing szeptany.

W kazdym razie reklama poszła w Polskę i 90% z nas ją łykneła.
Zgłoś
Avatar
damyrade20 2013-08-26, 23:01
@up łyknąć może i łyknęli ale czy coś to zmieni w ich zachowaniu?
Nie orientuję się ile kosztuje tabliczka Milki ale strzelam że około 3,50 (poprawcie mnie jeśli się mylę). Jak sądzisz, ilu ludzi nagle przerzuci się z biedronkowego Magnetica (1,89 zł i to nie jest wyrób czekoladopodobny ) na prawie dwukrotnie droższą Milkę tylko dlatego że firma wysłała jakiemuś gościowi kilka suwenirów za free?
Zgłoś
Avatar
tanazwamusibycdostepna 2013-08-26, 23:38
Wyczuwam milion ułamanych zębów w ciągu tygodnia
Zgłoś
Avatar
dmesg 2013-08-27, 0:10
I wy w to wierzycie... Łykacie jak pelikan cegły, a to tylko produkt prężnie działającego działu PR, który akurat dostał fundusze na nową kampanię reklamową w sieci na "ocieplenie wizerunku"... Piniondz wszystkim rządzi, a moc jego taka, że i umysły maluczkich w wiadrze fekaliów rozpuści.
Pozdrawialski.
Zgłoś
Avatar
starsky 2013-08-27, 0:35
Rok temu mój znajomy zakupił dwie butelkowane Łomże w pobliskim sklepie. Po otwarciu pierwszej okazało się, że butelka trafiła z jakieś feralnej serii, smak nie przypominał żadnego piwa, tym bardziej Łomży, a zapach również pozostawiał wiele do życzenia. Postanowił więc wysłać drugą butelkę (miały ten sam nr partii) na adres siedziby piwa wraz z opisem sytuacji, nie licząc jednak na jakikolwiek odzew. A jednak po jakimś czasie odebrał pokaźnych rozmiarów paczkę wypełnioną rożnymi rodzajami Łomży wraz z listem przepraszającym oraz zapewniającym o wzmożeniu kontroli zarówno podczas produkcji piwa, jak i podczas jego kapslowania oraz późniejszego przechowywania. Jak zatem widać, producenci artykułów spożywczych oraz alkoholi dbają o swoją renomę oraz klienta, bo wiedzą, że od tego zależy ich sukces na rynku.
Zgłoś
Avatar
The Alternative One 2013-08-27, 14:08
To polecam przeczytac to. wykop.pl/ramka/1256923/jak-browar-kormoran-reaguje-na-reklamacje/ . Ogolnie, browarki kormorana sa zajebiste i jak widac podejscie do klienta takie samo
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów