Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Setki tysięcy dolarów, jak nie ponad milion za taką bombę (nie wiem nie znam się),
To po chuj się wypowiadasz i do swoich błędnych wyliczeń dorabiasz błędne ideologie?
@Grillowany
Morda cwelu, bo koleś ma rację. Jebnąć z góry to każdy może, tacy żołnierze co z koziej dupy, dał się zajebać snajperowi, bo pizda, hamerykańce nie umieli odwdzięczyć się tym samym to wezwali lotnictwo, niby takie szkolenia i pierdolenia, a to im kolega zginął i chuj se z tego robią, pizdy pierdolone.
Wiesz, to jest internet i rozumiem, że możesz być kozakiem, ale nawet internet nie upoważnia Cię do używania słowa "cwel" i za to słowo powinieneś dostać tak solidnie w mordę, że by Ci się odechciało siadać przy komputerze, e-kozaku. Reszty Twojej wypowiedzi nie czytałem, bo pogrążyłeś się pierwszym zdaniem.
No i? Pierdolnęli, no i? Podnieca cię to, jak ktoś namierzył a ktoś z góry jebnął? Siedzą ciecie w ukryciu bo ktoś tam może strzelił. Zajebiste, nie? Talibska kupa raczej vs BF 3. Nawet nie wiesz, że tam snajperem się nazywa każdego, co się ośmiela strzelać. Nie wiesz też, że każda taka akcja kosztuje więcej niż wykarmienie kilku wiosek w ciągu roku. Podniecasz się, bo jebło. Sam jesteś sadistic.
Wdecy - wydech - wdech - wydech
I powtarzaj : "Słonce jest zółte, a trawa zielona... Słonce jest zólte, a trawa zielona.." Tyle razy ile masz lat ; )