Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Nie wzbudzacie szacunku hodując jadowite zwierzęta. Jesteście jak dres który kupuje sobie amstafa, żeby wyglądać na groźnego. Ale to tylko pozory... I jeszcze ta muzyka"
Co boisz się pająków?
Nie masz jaj? )
Ps. Nie jestem outsiderem, pracę inżynierską pisałem o pająku, do tego badałem dietę tego pajączka w różnych typach siedlisk. Fascynują mnie i dlatego je hoduję. Mam też mrówki. Hodowałem różnepajęczaki i gekony.
W dupie mam ciebie i twój szacunek.
No ale taki spierdolony bezmózg dalej bedzie hejtował pająki bo brzydkie i bo wszyscy hejtują.
Życze takim z całego kurwa serca żebyście wy i wasze rodziny zdechli na malarie czy inne choroby ktorymi zostaniecie zarazeni bo zajebaliscie AKURAT TEGO pająka który by je wyłapał
piona dla niedoruchanych człowieków - sami się wyeliminujecie
Weź do tego akwariun napuść kurwa gazu i podpal to.
ale żeby terrarium od akwarium nie odróżniać?
Czemu pająkami i innymi gównami jarają się najczęściej cioty, które są odtrącane w szkole i nie mają znajomych? Myślą że to takie menskie i zajebiste trzymać takie coś w domu? Jeszcze nie poznałem osoby hodującej takie zwierzęta, która nie była by outsiderem.
Nie wzbudzacie szacunku hodując jadowite zwierzęta. Jesteście jak dres który kupuje sobie amstafa, żeby wyglądać na groźnego. Ale to tylko pozory... I jeszcze ta muzyka