18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:39
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
Właściciele jednej z amerykańskich restauracji wpadli na oryginalny pomysł promocji swojego lokalu. W San Francisco można zostać żywą reklamą baru „Casa Sanchez”: każdy, kto zdecyduje się na taki krok, ma zagwarantowany darmowy lunch. Nie jeden, ale już do końca życia.

Oczywiście, nie ma nic za darmo: trzeba wytatuować sobie logo firmy. To „Jimmy The Cornman” – ludzik na kolbie kukurydzy. Wydatek stu dolarów, jaki trzeba ponieść, powinien szybko się zwrócić.
Tatuaż można wykonać na dowolnej części ciała – zanim otrzymamy darmowy posiłek, trzeba go będzie jednak w barze pokazać...
Chętnych do skorzystania z promocji nie brakuje: restauratorzy nie obawiają się jednak bankructwa – wierzą, że żywa reklama okaże się doskonałą dźwignią handlu.
Nie wiadomo tylko, co się stanie, gdy knajpa jednak upadnie. Z niezjedzonymi posiłkami i z całkowicie realnym tatuażem...

Źródło: TVN24.pl
Zgłoś
Avatar
BlessYaMon 2010-04-09, 17:24 1
wydziarać sobie pastucha zapinającego ministranta i masz ruchanko do konca zycia za friko
Zgłoś