Taki mały techniczny pokaz tego pana. Sam trochę jeżdżę i jestem pod wrażeniem jego techniki. Tak, wiem, mało sadystyczne...
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 19:40
to zacznij jezdzic troche wiecej bo ten gosc to dupy nie urywa ...
Chętnie chciałbym zobaczyć jak Ty zjedziesz. Kozak w necie...
Tak się składa, że nie jestem kompletnym amatorem i widzę co ten koleś robi. Nie masz pojęcia o czym pisesz. Jeżeli na tobie robią większe wrażenie zjazdy downhillowe, to twoja sprawa. Tutaj nie trzeba dawać ile wlezie na dół przy odrobinie techniki. Ostatnio zjeżdżałem z Czantorii i tam było trudno złapać trakcję na przednie koło. Kolegę zabrał z tego zjazdu GOPR, miał poważny uraz kolana. Więc mogę stwierdzić, że jesteś życiowym nieudacznikiem. Komentuj dalej albo pokaż co ty potrafisz.
Tak się składa, że nie jestem kompletnym amatorem i widzę co ten koleś robi. Nie masz pojęcia o czym pisesz. Jeżeli na tobie robią większe wrażenie zjazdy downhillowe, to twoja sprawa. Tutaj nie trzeba dawać ile wlezie na dół przy odrobinie techniki. Ostatnio zjeżdżałem z Czantorii i tam było trudno złapać trakcję na przednie koło. Kolegę zabrał z tego zjazdu GOPR, miał poważny uraz kolana. Więc mogę stwierdzić, że jesteś życiowym nieudacznikiem. Komentuj dalej albo pokaż co ty potrafisz.
A ja bym z chęcią pojeździł w ten sposób lecz niestety tereny wokół mnie nie dają takich możliwości. A zatem żeby sobie tak pojeździć to trzeba dużo czasu lub kasy na wyprawy w takie miejsca, gdyż przy kilku pagórkach nie ma takich wrażeń i możliwości
No i zapomniałem dodać oczywiście sprzęt też robi swoje gdyż na góralu z komuni to ciężko
No i zapomniałem dodać oczywiście sprzęt też robi swoje gdyż na góralu z komuni to ciężko
Pisza napisał/a:
Chętnie chciałbym zobaczyć jak Ty zjedziesz.
nie wiem czy wiesz ale to wymaga wyjscia z domu, spytaj mamy czy mozesz.
Pisza napisał/a: