18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:23
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:16
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:44
Techniczny zjazd rowerem
Pisza • 2012-11-04, 19:05
Taki mały techniczny pokaz tego pana. Sam trochę jeżdżę i jestem pod wrażeniem jego techniki. Tak, wiem, mało sadystyczne...

Zgłoś
Avatar
wsamookno 2012-11-04, 19:18
to zacznij jezdzic troche wiecej bo ten gosc to dupy nie urywa ...
Zgłoś
Avatar
TYMB4R`k 2012-11-04, 19:27
@up Jesteś taki cwaniak to zjedź lepiej.
Zgłoś
Avatar
Pisza 2012-11-04, 19:53 3
Chętnie chciałbym zobaczyć jak Ty zjedziesz. Kozak w necie...
Tak się składa, że nie jestem kompletnym amatorem i widzę co ten koleś robi. Nie masz pojęcia o czym pisesz. Jeżeli na tobie robią większe wrażenie zjazdy downhillowe, to twoja sprawa. Tutaj nie trzeba dawać ile wlezie na dół przy odrobinie techniki. Ostatnio zjeżdżałem z Czantorii i tam było trudno złapać trakcję na przednie koło. Kolegę zabrał z tego zjazdu GOPR, miał poważny uraz kolana. Więc mogę stwierdzić, że jesteś życiowym nieudacznikiem. Komentuj dalej albo pokaż co ty potrafisz.
Zgłoś
Avatar
Mamucik39 2012-11-04, 20:31
A ja bym z chęcią pojeździł w ten sposób lecz niestety tereny wokół mnie nie dają takich możliwości. A zatem żeby sobie tak pojeździć to trzeba dużo czasu lub kasy na wyprawy w takie miejsca, gdyż przy kilku pagórkach nie ma takich wrażeń i możliwości

No i zapomniałem dodać oczywiście sprzęt też robi swoje gdyż na góralu z komuni to ciężko
Zgłoś
Avatar
wsamookno 2012-11-04, 20:36 6
Pisza napisał/a:

Chętnie chciałbym zobaczyć jak Ty zjedziesz.


nie wiem czy wiesz ale to wymaga wyjscia z domu, spytaj mamy czy mozesz.
Pisza napisał/a: