📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
7 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
mają pochłaniać i pochłonęły. Sprzęt 10/10 ! polać wykonawcom
"bariery energochłonne" kurwa berchłem, u nich w tym chile to chyba tylko z nazwy
Nieźle przyjebane, tak na oko przeciążenie wyniosło w granicach 300 G,
"Bariery energochłonne"
Crash testy Euro NCAP zderzeń czołowych wykonuje się przy prędkości 64 km/h
Blogerzy z kanału FUEL GUZZLER postanowili więc przeprowadzić test po swojemu. W tym celu rozpędzili popularny rodzinny samochód do prędkości 200 km/h, a następnie uderzyli nim w betonowy blok.
Jak sami stwierdzili – chcieli w ten sposób pokazać kierowcom, co zostanie z auta, kiedy dojdzie do wypadku przy tzw. prędkości autostradowej – którą zresztą bardzo często przekraczamy.
W tym miejscu warto tylko dodać, że przeciążenie działające na kierowcę i pasażera wyniosło 400 G.
"Bariery energochłonne"
Crash testy Euro NCAP zderzeń czołowych wykonuje się przy prędkości 64 km/h
Blogerzy z kanału FUEL GUZZLER postanowili więc przeprowadzić test po swojemu. W tym celu rozpędzili popularny rodzinny samochód do prędkości 200 km/h, a następnie uderzyli nim w betonowy blok.
Jak sami stwierdzili – chcieli w ten sposób pokazać kierowcom, co zostanie z auta, kiedy dojdzie do wypadku przy tzw. prędkości autostradowej – którą zresztą bardzo często przekraczamy.
W tym miejscu warto tylko dodać, że przeciążenie działające na kierowcę i pasażera wyniosło 400 G.
To jest samobój.
Kierowca widzi wszystko, celuje wprost na przeszkodę. Zero odruchu ratowania sytuacji. Samobój jak nic.
Kierowca widzi wszystko, celuje wprost na przeszkodę. Zero odruchu ratowania sytuacji. Samobój jak nic.
Z kim ja kurwa żyję na tej planecie?
Dobre barierki budka bezpieczna
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów