Ma talent
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:43
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Akurat w tym przypadku auto nie leży całkiem na dachu przez co nie jest wykluczone, że smok wciąż jest zanurzony w oleju, a co do zerwania paska klinowego to jest coś takiego jak rozrząd bezkolizyjny , zastosowany m.in w oplu kadecie 1.8 po prostu działa to na tej zasadzie, że zawory będąc w pełni otwartenie dotkną tłoka w górnym martwym punkcie. Podejrzewam, że zastosowanie takiego rozrządu wymuszało zwiększenie objętości komory spalania przez co zapewne odstąpiono od niej , kolejny argument za wyższością starych dobrych jednostek napędowych .Diesel Merca był taki dobry poprzez między innymi wklęsłe tłoki które nie pozwalały uciekać paliwu w kierunku pierścieni, obniżało to jego sprawność ale 1mln kilometrów nie robił wrażenia, a dzisiaj oczywiście wszędzie musi być pierdyliard koni z litra pojemności więc już nie wrócą takie genialne proste rozwiązania...
powinno zacząć się palić jak w serii GTA a po kilku sekundach wyjebać w powietrze
Jak ostatnio poszedł pasek rozrządu u mojego kumpla w punto 1.1 to nic się niestało bo to silnik bezkolizyjny
Czy zna może ktoś nazwę tej bryczki? Czy to pospolity "buggy" zrobiony w domku?
Jeszcze wszyscy zebrani tu inżynierowie konstruktorzy zapomnieli, że dwusuwy mogą pracować do góry dupą. Stąd ich zastosowanie w podkaszarkach do trawy i motorach crossowych m.in.
Owszem, dwusuwy mogą. Ale to jest jak się nie mylę Polaris Ranger, a tam jest 4-suw.
Nie mam pojęcia, czy rozrząd jest tam na pasku, łańcuchu, czy na zębatkach, czy to silnik kolizyjny, czy nie, czy może się owy rozrząd przestawić, czy nie, ale wiem, że praca z miską w górze mu nie służy.
Nie mam pojęcia, czy rozrząd jest tam na pasku, łańcuchu, czy na zębatkach, czy to silnik kolizyjny, czy nie, czy może się owy rozrząd przestawić, czy nie, ale wiem, że praca z miską w górze mu nie służy.
Nie gaszę!! Oleju nie zaciąga niech jebnie z korby
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów