Specjalnie dla Was sadole zaplacilem 10 euro za wstep zeby nagrać filmik z tych świetnych zawodów, myślę że się spodoba.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Może ktoś wytłumaczyć na czym polegają te zawody? Bo poza dawaniem radochy bezmózgiemu motłochowi ja tu nie widzę żadnego sensu.
@Loaloa, jest jedna zasada w tym sporcie - DYSTANS.
naczepa hamująca ruch ciężarówki, wygrywa ten który najdalej przeciągnie naczepę
zlot fanów TDI xD
A na nas nakładają kary pieniężne za to ze nasz polski węgiel zawiera za dużo siarki.
Może nie w tonach, ale jakoś ładnie mi pasowało to słowo
Zasady tej konkurencji są dość proste. Ciągnik z podłączoną specjalną przyczepą zwaną sledem (z języka angielskiego, od słowa sledge – sanie) musi przejechać możliwie najdłuższy dystans specjalnie przygotowanej trasy. Ten kto dojedzie do jej końca (100 m), osiąga tak zwany „Full Pull” (z języka angielskiego – pełny uciąg) i może być z siebie bardzo zadowolony. Dlaczego? Sprawa ze sledem wcale nie jest prosta. Brzmi to o wiele łatwiej niż wygląda w rzeczywistości. Wspomniana przyczepa nie przypomina nawet w najmniejszym stopniu zwykłej skrzyniowej lub skorupowej. Najważniejsza różnica dotyczy jej przodu: zamiast kół ma… płozę. Tylna część jest zaopatrzona w koła. Jednak to nie wszystko. Na sledzie umieszczony jest specjalny ruchomy „ciężarek”, który podczas startu znajduje się nad tylnymi kołami. Jednak z biegiem sekund trwającego wyścigu przesuwa się do przodu dociążając płozę, która z kolei wbija się w ziemię. Niebagatelna jest waga takiego zestawu, która może wynosić nawet 28 ton! Dzięki temu kibice mają co chwila moc atrakcji. Często zdarza się, że ważące kilka ton maszyny „idą na koło” i „gumują” tak przez dobrych kilkadziesiąt metrów. Co więcej, czasem jak przód za mocno opadnie, to przednie malutkie koła łamią się jak zapałki.
@up to pewnie było pokazowo, w zawodach są regulaminy i zazwyczaj traktory o napędzie gąsienicowym nie biorą udziału w klasyfikacji
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów