📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:43
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Koleś z pierwszego filmu ma klawą nawigację. Marzy mi się taka, co zachowuje czytelność nawet pod słońce.
@motoguru. Motocykl to ciężka maszyna. Znacznie cięższa od kierowcy. Utrata panowania może być spowodowana dziurą w drodze, błędnym balansowaniem ciała podczas poderwania koła, utratą ciśnienia w oponie (kapeć) lub przez błąd kierowcy (na przykład nagłe obrócenie głowy przy większych prędkościach). Kiedy nie złoży się odpowiednio do skrętu motocykl zmieni tor jazdy, mimo że kierowca tego nie chciał. Wtedy kierowca wpada w panikę i próbuje przywrócić tor jazdy, spinając mięśnie. Tutaj zaczyna działać masa pojazdu. Zaczyna jechać wężykiem i miotać zdezorientowanego kierowcę. W takim wypadku większość motocyklistów "pozwala" pojazdowi nieco "uciec" i po chwili koryguje tor jazdy. Bywa że panika jest tak wielka, że motocykl rozbuja się na dobre i wywrotka staje się pewna. Jaśniej nie umiem tego wyjaśnić.
@motoguru. Motocykl to ciężka maszyna. Znacznie cięższa od kierowcy. Utrata panowania może być spowodowana dziurą w drodze, błędnym balansowaniem ciała podczas poderwania koła, utratą ciśnienia w oponie (kapeć) lub przez błąd kierowcy (na przykład nagłe obrócenie głowy przy większych prędkościach). Kiedy nie złoży się odpowiednio do skrętu motocykl zmieni tor jazdy, mimo że kierowca tego nie chciał. Wtedy kierowca wpada w panikę i próbuje przywrócić tor jazdy, spinając mięśnie. Tutaj zaczyna działać masa pojazdu. Zaczyna jechać wężykiem i miotać zdezorientowanego kierowcę. W takim wypadku większość motocyklistów "pozwala" pojazdowi nieco "uciec" i po chwili koryguje tor jazdy. Bywa że panika jest tak wielka, że motocykl rozbuja się na dobre i wywrotka staje się pewna. Jaśniej nie umiem tego wyjaśnić.
Muszę powiedzieć, że wyścig typa ze skuterem śnieżnym obserwowałem z wielkim zainteresowaniem. Koniec lekko rozczarował
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów