PS.nienawidzę Diesla w osobówkach. Ciągniki siodłowe, busy oczywiście ale nie oso.!
PS.nienawidzę Diesla w osobówkach. Ciągniki siodłowe, busy oczywiście ale nie oso.!
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
ON łatwione po 3 zł to "czerwone" lub "niebieskie" albo po prostu się trafi co jakiś czas z Tira.
A TIRy nie tankują na stacjach paliw?
benzyniak V6 12 a po mieście 18 to jakieś gówniane autko bo np. e39 2.2l pali 8-11 po trasie przy 120-130km/h a po mieście około 13.
co do LPG to mam warsztat i instaluje również takie instalacje i jak spali Ci 12L lpg to tak jak 6 on.
Proponuję pojeździć po mniejszym mieście z prostymi o długości max. 1km, z częstymi postojami, grzaniem silnika - zobaczysz ile Ci bawarka wpierdoli na setkę.
a co do JTD to jakie dokładniej auto? chcesz cierpieć na "stan warsztatowy" kupując alfe?
Jakoś nigdy nie widziałem Alfy na lawecie, za to często TDI, TDCI i DCI. Mam w robocie auta z JTD i żaden przez ostatnie lata się nie spierdolił, czego nie powiem o "wspaniałych" TDI - w lato jadąc trasą śląsk - niemcy - morze na lawetach widziałem 3 auta - wszystko 1.9TDI (2x A3 i A4). Auta dostają solidnie w dupę na mieście i chodzą bez mruknięcia w każdych warunkach. Opinie o Alfach to efekt potknięć z epoki 145/146 a to już było trochę czasu temu.
miałem niedawno alfę 156 na warsztacie i powiem Ci, że lawetę często odwiedzają te auta...
a co do spalania bawarki to po Kaliszu pali 13-14l/100km
Żyjem sobie w trudzie, znoju-orzę ziemie, grzebie w gnoju! jestem panem całej wioski moje auto to fiat polski. Wszyscy we wsi mnie szanują, gdy zajadę swoją furą... Laski piszcza, kury gdacza gdy we fiacie mnie zobaczą! gdy zajadę zaś pod kościół wszyscy mówią TO jest gościu... WÓZ wymiata konie i traktory, wszyscy widzą żem jest chory. Wy se siedźta i czytajta, z mego WOZA się nie śmiajta!! Zobaczyta co się bedzie działo tuu jak ja kupie se DAEWOO, bo to auto cud techniki żółtki robią super bryki!!
Po kiego grzyba hejtuje diesle jak gówniane pojęcie mnie. śmiesza mnie tacy ludzie jak chce żeby mu auto paliło te 5 litrów na sto to jeździ dieslem może ma jakies kompleksy.
sam robie przynajmniej 8 tysięcy km miesięcznie moją xantią 1,9 tdi i w aucie wymieniam jedynie płyny oleje filtry itp. czyli to co normalnie wymieniać trzeba a jakieś poważniejsze awarie się nie zdażają fakt że miałem do wymiany/regeneracji wtryski ale to już przy zakupie auta wiedziałem że trzeba wymienić i kupiłem na allegro za 200 zł komplet wymiana 50 zł i tyle strachu więc nie pierdolcie jakie to części są drogie do diesla do benzyny wcale nie są tańsze
Co ty porównujesz cymbale? Po pierwsze twoja Xantia nie jest TDI'kiem, tylko zwykłym TurboDieslem ze zwykłą pompą wtryskową, po drugie części do takich 15 letnich aut są dużo tańsze, po trzecie porównujesz cenę wtrysków do swojego traktora z wtryskami od silników np. z common rail czy pompowtryskiwaczy.
Przecież to niebo a ziemia jeśli chodzi o technikę i cenę...
Kurwa, poczytajcie, zajrzyjcie co macie pod maską a później błyszczcie swoja wiedzą, bo jak na razie to się większość kompromituje.
Płyta podłogowa, silniki, zawieszenia, podzespoły a różnica w wyciszeniu, materiałach co ma robić ten "premium feeling" w Audi.
Mnie śmieszą z kolei te twierdzenia, że diesle palą połowę tego co benzyniaki, otóż nie.
Wydajność silnika wysokoprężnego jest lepsza o 20-25% niż benzynowego o tej samej mocy, no nijak dwa razy większe spalanie z tego nie wyjdzie.
Mam w domu diesla i benzyniaka, diesla tylko dlatego, że robi głównie trasy i przebiegi roczne ~40tys. km no i montaż gazu w nowoczesnych jednostkach jest albo ryzykowny albo drogi a nie każdy zamierza się męczyć np. w MPI, benzyniak daje więcej frajdy-zdecydowanie no ale kogo ja będę przekonywał.
matiqq a ty dalej te swoje historie z simsów o bmw o warsztacie samochodowym weź człowieku zacznij żyć a ta twoja beemka 2.2 w benzynie to ci spali na mieście 13 jak przez 50 km ją będziesz pchał zgaszoną
Kolejny znawca.
E36 z silnikiem 2,5 po mieście pali średnio 12-13L i to jest fakt! 2.2 pali podobnie. Jak komuś ten silnik pali 18L to coś jest nie tak, prawdopodobnie sonda lambda;]
a ludzie którzy wypowiadają się że diesel jest do dupy to widocznie jechali kiedyś jettą z 85 roku w dieslu
Nie porównuj diesla z lat 80 do nowych dieslów które są wrażliwe niczym jajko.
Wybacz ale Jetta z 85 nie jest żadnym wyznacznikiem jakości chyba że w W11.
frajerzy srał was pies i wasze benzyny a w szczególności ciebie matiqq debilu niemyty
A za wystającą słomę z butów należy się warn.
40 tys km rocznie?
takie trasy to ja w 4 miesiące robię.
ja jeżdżę co tydzień do Polski prowadzić warsztat i od wyjazdu z pod domu do powrotu robię jakieś 4tys km czyli około 190 tys rocznie i jak już pisałem, miałem c5 i 407 w dieslu i pierwsze usterki może i nie drogie ale za to trzeba było wzywać ADAC co kosztuje mniej więcej 150 euro za dojazd.
nie zapomnę, jak pierdolną mi wężyk, znaczy rurka wysokociśnieniowa od paliwa, taka jakby literka "s" za ten element o długości 15cm w servisie zawołali 650zł po czym ich wyśmaiłem i po znajomościach znalazła się owa rurka w magazynie (i to dziwnym trafem bez rejestracji w systemie, że takowa istnieje PS.dzięki Paweł ]
a benzyna też święta nie jest, ale jak jaki lepszy silnik to na autostradzie da się coś zdziałać.
a poza tym jakk już pisałem, prowadzę warsztat(y) gdzie zakładam LPG i naturalnie w audi i innych też instalację miałem, ale nie dla zysków bo jak by mi zależało czy 100km=50 czy 120zł to bym kupił forda mondeo albo inne takie z oszczędnym silnikiem, a dla bezpieczeństwa ponieważ wiem, ze zalewam paliwo do pełna i te 500km na benzynie zrobię a do potem na lpg kolejne 600, a jak pierdolnie pumpa albo cokolwiek od benzyny to wiem, że dupa uratowana.
Raz, że u nas infrastruktura drogowa jest inna niż na zachodzie gdzie autostrady są praktycznie wszędzie a zjazdy co kilkadziesiąt kilometrów więc siłą rzeczy robi się więcej kilometrów a dwa, że całe szczęście stać mnie by na ponad 1000 kilometrowe trasy latać a nie tłuc się samochodem.
czyżby się trafił ktoś na poziomie ?
2.5 ma trochę lepszego powera, ale za to ten 1-1.5l więcej pali. w trasie moją 2.2 e39 zszedłem do 8.coś l/100 przy prędkości 130-150km/h
ale wiem, że potrafiła spalić nawet te 18/100 ale to u mnie w Deu po górach na drodze stworzonej dla motocyklistów, gdzie góra 17% nachylenia na 100coś metrach a do tego to zakręt ale masz bume zrobioną troszkę na sport więc 3'ka i pedał w podłodze aż do 6800 RPM. Raz tylko się przejechałem, kiedy to opony Michelin F1 poprostu się rozpruły, tzn bieżnik starł się na odcinku 20km, ale przyjęli na reklamacje. kiedyś będę 7er tam jechał to postaram się filmik nagrać
a co do diesla jeszcze, to klekocze nawet najnowszy model i chuj, że auto wygłuszone i nie słychać w środku, jeżeli podjeżdżasz pod światła obok przystanku a ludzie patrzą, które ma rozjebany silnik bo napierdala coś...
pozdrawiam tych myślących
PS.sie rozpisałem kurwa
Dżony@
bogacz pierdolony...
no i chuj, że polecisz samolotem, a gdzie wsadzisz 12 instalacji LPG i zbiorników, do tego z 2 głowice oraz kilka innych pierdół, gdzie każda z innej fabryki?
tylko nie pierdol o dostępności w deu, bo ja w polskim autogazie troszkę znaczę, dla potwierdzenia możesz zadzwonić do wrocławia i zapytać, dlaczego wiązka elektryczna od 4 i 6cylindrowej instalacji ma przedłużone niektóre kable lub ma dodatkowe piny w komputerze... albo o reduktory, dlaczego fabrycznie są składane innaczej niż w instrukcji i biją o 20% większe ciśnienie niż standart a otrzymasz odpowiedź, że przez M.Wysockiego. firma od 3 pokoleń.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów