PS.nienawidzę Diesla w osobówkach. Ciągniki siodłowe, busy oczywiście ale nie oso.!
Kliknij tutaj aby wyświetlić wpis
Tylko że jak masz samochód w dieslu,to większość większych miast na zachodzie wprowadziło zakaz wjazdu samochodów palących diesel... np Berlin .Z resztą są plusy i minusy wszystkich silników.
Tańsze modele Audi to praktycznie to samo co wieśwageny więc byłbym ostrożny w takich porównaniach.
Płyta podłogowa, silniki, zawieszenia, podzespoły a różnica w wyciszeniu, materiałach co ma robić ten "premium feeling" w Audi.
Mnie śmieszą z kolei te twierdzenia, że diesle palą połowę tego co benzyniaki, otóż nie.
Wydajność silnika wysokoprężnego jest lepsza o 20-25% niż benzynowego o tej samej mocy, no nijak dwa razy większe spalanie z tego nie wyjdzie.
Mam w domu diesla i benzyniaka, diesla tylko dlatego, że robi głównie trasy i przebiegi roczne ~40tys. km no i montaż gazu w nowoczesnych jednostkach jest albo ryzykowny albo drogi a nie każdy zamierza się męczyć np. w MPI, benzyniak daje więcej frajdy-zdecydowanie no ale kogo ja będę przekonywał.
mam golfa IV tdi z przebiegiem obecnym 500k+, wystarczy argumentów za TDI? bo mogę wymieniać
Nie wiem o co wam chodzi.Moje zdanie : mam a4 b5 1.9 afn tj. 110 koni - jeżdżąc normalnie (w granicach 120) mieszcze się w 6 litrach ON.Dla porównania kolega ma 1.8 benzynke i jemu pali 10 - 11.Dodam że swoim klekotem go objeżdżam.Wniosek ? Logiczne że diesel ;]
Kurwa panowie,pozabijacie się zaraz.Nie widzę powodu tego całego hejtu - stać Cię na benzyne to na niej jeździsz.chcesz zaoszczędzić na paliwie - kupujesz diesla.W czym rzecz ?
Diesel jest zajebisty bo ma moc pod górkę benzyna nie ma szans xd z większym silnikiem nawet ;p
Ja pierdolę, forum moto....
Mam benzyniaka, skromne V6, koszty remontów zerowe bo auto się nie psuje. Rocznie robię 8-10 tys. ale planuję kupić diesla tylko że JTD - dlaczego? Bo na trasie dieslem spalę 6, góra 7 litrów ON a benzyny wpierdoli mi co najmniej 10-12, po mieście 18, ile mi spali diesel? 7-8? LPG? Dobra instalka jest ok ale ciągnie mnie do diesla.
ON można załatwić po 3PLN, jest jakiś ważniejszy argument?
Diesel to auto z konkretną duszą.. a poza tym to dobry diesel jest fajnie wyciszony. A odnośnie mocy i predkosci.. mam seata toledo 1,9 TDI 110KM V max 220km/h (na niemcach)
Dżony@
bogacz pierdolony...
no i chuj, że polecisz samolotem, a gdzie wsadzisz 12 instalacji LPG i zbiorników, do tego z 2 głowice oraz kilka innych pierdół, gdzie każda z innej fabryki?
tylko nie pierdol o dostępności w deu, bo ja w polskim autogazie troszkę znaczę, dla potwierdzenia możesz zadzwonić do wrocławia i zapytać, dlaczego wiązka elektryczna od 4 i 6cylindrowej instalacji ma przedłużone niektóre kable lub ma dodatkowe piny w komputerze... albo o reduktory, dlaczego fabrycznie są składane innaczej niż w instrukcji i biją o 20% większe ciśnienie niż standart a otrzymasz odpowiedź, że przez M.Wysockiego. firma od 3 pokoleń.