PS.nienawidzę Diesla w osobówkach. Ciągniki siodłowe, busy oczywiście ale nie oso.!
PS.nienawidzę Diesla w osobówkach. Ciągniki siodłowe, busy oczywiście ale nie oso.!
to jest przebieg prywatny a nie służbowy, wożę co najwyżej narty i rowery na dachu no i torby w bagażniku.
Poza tym latanie nie ma tu żadnego związku z bogactwem, jest po prostu praktyczniejsze, jak się doliczy winiety na autostradach, jedzenie czy nocleg na takiej trasie to bilet lotniczy jest nawet tańszy niż podróż samochodem o oszczędności czasu już nie wspomnę tak samo jak o wypoczęciu po podróży.
jeżeli ktoś potrzebuje samochodu dla takich osiągów odległościowych to tak, ale spróbuj nim przejechać trasę 2000km w komforcie i w miarę bezpiecznie.Spróbuj też przejechać od wrocławia do Erfurtu w 4.5godziny.
Tylko że jak masz samochód w dieslu,to większość większych miast na zachodzie wprowadziło zakaz wjazdu samochodów palących diesel... np Berlin .Z resztą są plusy i minusy wszystkich silników.
Mowa o "starych" dieslach, które kopcą jak lokomotywy
Tańsze modele Audi to praktycznie to samo co wieśwageny więc byłbym ostrożny w takich porównaniach.
Płyta podłogowa, silniki, zawieszenia, podzespoły a różnica w wyciszeniu, materiałach co ma robić ten "premium feeling" w Audi.
Mnie śmieszą z kolei te twierdzenia, że diesle palą połowę tego co benzyniaki, otóż nie.
Wydajność silnika wysokoprężnego jest lepsza o 20-25% niż benzynowego o tej samej mocy, no nijak dwa razy większe spalanie z tego nie wyjdzie.
Mam w domu diesla i benzyniaka, diesla tylko dlatego, że robi głównie trasy i przebiegi roczne ~40tys. km no i montaż gazu w nowoczesnych jednostkach jest albo ryzykowny albo drogi a nie każdy zamierza się męczyć np. w MPI, benzyniak daje więcej frajdy-zdecydowanie no ale kogo ja będę przekonywał.
Bo wieśwagen kopiuje wszystko od Audi pierwszy TDI był w audi 80 to raz płyta wzięta też do audi a teraz coś nowszego pierwsze światła LED do jazdy dziennej też wprowadziło Audi. Nie jestem fanatykiem Audi ale nie nawidze wieśwagenów i ich burackich właścicieli mówiłem już kupi padake a tu szpanuje jeszcze załozy jakieś bodykity na golfa silnik 1.4 dziura w tłumiku i wielki rajdowiec boooże po co tak to jest jak przez 4 lata wysłuchuje sie fanatyków tego gówna że to naj lepsze reszta gówno i " BO JO ŻECH SZOŁ 70 BOKIEM NA RONDZIE MOIM PASKIEM" przecież ręce opadaja i nachodzi ochota wyjebać w głupie wiejski ryło NIESTETY TAKA JEST POŁUDNIOWA OPOLSZCZYZNA Sad But True
O żadnym kopiowaniu nie ma mowy.
mam golfa IV tdi z przebiegiem obecnym 500k+, wystarczy argumentów za TDI? bo mogę wymieniać
To nie jest argument, każdy prawidłowo eksploatowany silnik tyle wytrzyma z palcem w dupie. Znajomy ma forda mondeo w benzynie z przebiegiem 570k. Pracuje i odpala jak prosto z fabryki.
bitch please: bmw seria 3 258KM diesel 5,6s do setki, 306KM benzyna 5,5s do setki spalanie diesla nieporównywalnie mniejsze, BMW seria 5 382KM diesel 4,7s do setki ,407KM diesel 5s do setki, mam wymieniać dalej...
Nie wiem o co wam chodzi.Moje zdanie : mam a4 b5 1.9 afn tj. 110 koni - jeżdżąc normalnie (w granicach 120) mieszcze się w 6 litrach ON.Dla porównania kolega ma 1.8 benzynke i jemu pali 10 - 11.Dodam że swoim klekotem go objeżdżam.Wniosek ? Logiczne że diesel ;]
10-11 to pali 250 konna benzyna z turbo....
Kurwa panowie,pozabijacie się zaraz.Nie widzę powodu tego całego hejtu - stać Cię na benzyne to na niej jeździsz.chcesz zaoszczędzić na paliwie - kupujesz diesla.W czym rzecz ?
tyle ze dyzel to pozorna oszczednosc (zarówno przy zakupie nowe jak i uzywanej fury)
prawda jest taka ze najtansze obecnie jest lpg
Diesel jest zajebisty bo ma moc pod górkę benzyna nie ma szans xd z większym silnikiem nawet ;p
ojej i co stanal ci? kolega przewiózł cie tedeikiem poczułeś niutony i podnieta?
Ja pierdolę, forum moto....
Mam benzyniaka, skromne V6, koszty remontów zerowe bo auto się nie psuje. Rocznie robię 8-10 tys. ale planuję kupić diesla tylko że JTD - dlaczego? Bo na trasie dieslem spalę 6, góra 7 litrów ON a benzyny wpierdoli mi co najmniej 10-12, po mieście 18, ile mi spali diesel? 7-8? LPG? Dobra instalka jest ok ale ciągnie mnie do diesla.
ON można załatwić po 3PLN, jest jakiś ważniejszy argument?
18 po miescie??? cóz to za cudowny silnik?
Diesel to auto z konkretną duszą.. a poza tym to dobry diesel jest fajnie wyciszony. A odnośnie mocy i predkosci.. mam seata toledo 1,9 TDI 110KM V max 220km/h (na niemcach)
ołłłłł jeaaa szczyt marzeń - licznikowe 220 z górki
Dżony@
bogacz pierdolony...
no i chuj, że polecisz samolotem, a gdzie wsadzisz 12 instalacji LPG i zbiorników, do tego z 2 głowice oraz kilka innych pierdół, gdzie każda z innej fabryki?
tylko nie pierdol o dostępności w deu, bo ja w polskim autogazie troszkę znaczę, dla potwierdzenia możesz zadzwonić do wrocławia i zapytać, dlaczego wiązka elektryczna od 4 i 6cylindrowej instalacji ma przedłużone niektóre kable lub ma dodatkowe piny w komputerze... albo o reduktory, dlaczego fabrycznie są składane innaczej niż w instrukcji i biją o 20% większe ciśnienie niż standart a otrzymasz odpowiedź, że przez M.Wysockiego. firma od 3 pokoleń.
kurwa powiedz gdzie cie takich pięknych marketingowych wypowiedzi uczyli?
Dopóki Euro-ciule nie namieszają z ceną LPG to faktycznie będzie najtańszy.
Co do diesla czy to TDi czy JTD jak wiadomo każdy ma swoje plusy i minusy, tak samo z pb/lpg.
Kupując używane auto to strach trochę kupić pb+lpg z dużym przebiegiem, tak samo diesla.
Niestety u nas jest tak, że jak auto się psuje, albo coś trzeba więcej dołożyć to się go sprzedaje, stąd często nieprzychylne opinie.
Druga sprawa to mało kto czyta jakąkolwiek instrukcje obsługi a co dopiero z samochodu. Przez to np. Alfy romeo mają złą opinię bo się zacierały (głównie jednostki 2.0 Twinspark), a w instrukcji jak byk że może pobrać ok 250ml oleju na 1000km.
Osobiście miałem już Seicento 900, bravo 1.9JTD potem Grande punto 1.2(służbowe) i teraz golfa 4 tdi
Pomimo dużych rozbieżności mocowych, jakościowych i cenowych dla mnie najlepiej wypada diesel. Moment duży, wyprzedzanie bezstresowe, nie muszę kręcić jak wiertarkę żeby wyprzedzić (patrz Grande) .
Spalanie na autostradzie, gdzie robię największe przebiegi, to w V40 6,5 -7,5l na 100km. W Galaxym 8l minimum. Koszty części, taniej jest kupić części do Volvo.
Kiedyś były mi obojętne diesle, teraz mogę stwierdzić jednoznacznie. Diesel tylko do ciężarówek i ciągników...