To było na prawde twarde lądowanie
niestety nie znalazłem szczegółów tego lądowania
niestety nie znalazłem szczegółów tego lądowania
niestety nie znalazłem szczegółów tego lądowania
To było na prawde twarde lądowanie
niestety nie znalazłem szczegółów tego lądowania
@up tak, ale tylko ILS klasy IIIC, z tym że przyziemić musi człowiek, potem wyhamować, odwrócić ciąg, wcześniej wystawić spoilery. No i najważniejsze: włączyć światła lądowania, bo bez nich możesz na kilkaset godzin trafić na prawy fotel.
@nowynick hah, coś kolega trochę zacofany. Już od dawna samoloty potrafią same lądować w przypadku np. "całkowitego obumarcia załogi" za sprawą ILS-a
W dupie byliscie i gowno widzieliscie. Nie rozrozniacie czynnosci AUTOLAND od certyfikacji CAT ILS (samolotu, zalogi, lotniska, itd.). Jak doczytacie, to sie polapiecie ze AUTLOAND mozna i na CAT II robic. Kwestia DH.
Tak, jestem ekspertem.