18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
ozoq 2012-07-19, 16:42
Barlu napisał/a:



Wypowiedział się student z akademika



Faktycznie jestem studentem, ale zamiast akademika mam własne dwupokojowe mieszkanie na Ochocie. Pozdrawiam.
Zgłoś
Avatar
stankry 2012-07-19, 16:56 1
FryzjerZG napisał/a:

Warszawa to idealny dowód jak zaściankowa i wiesniackka jest Polska. Tyle pompuje sie w te stolice, a tam same wsioki i jeden wielki syf. Nawet jezdzic przyzwoicie nie potrafia.


Twój wpis to materiał do dyskusji zatem:
1. Nikt nie musiałby pompować kasy gdyby wsioki w Warszawie odprowadzały podatki zamiast mieszkać w stolicy i nadal mieć krowę w dowodze
2. Tyle się kasy pompuje, to i wsioki się zjeżdzają, żeby poznać lepszy świat
3. Syf jest bo wsioków pełno się zjechało
4. Nie potrafią jeździć wsioki, bo jak na woisce miał jedną drogę to było łatwiej

Jestem z Warszawy od pokoleń. I chociaż bolą mnie ironizujące opinie o "warszawce", to niestety głównie przyjezdni niszą to miasto. Muchy w nosie, wyścig szczurów, tanie cwaniactwo - kiedyś tak nie było. To miasto kiedys dawało się kochać.

Japończycy maja metro na całym terytorium Państwa czy nie wiedziałęś jak nazywa się stolica tego kraju?

Czesiek181 napisał/a:

Meksyk : Obrazek

Bukareszt Obrazek

Japonia :Obrazek

Monachium Obrazek

Zgłoś
Avatar
oI0 2012-07-19, 17:37
Co robi "Rodowity" Warszawiak na weekend ??

Wraca do domu na wieś ....
Zgłoś
Avatar
jazda123 2012-07-19, 17:59
według bab brak zasciankowosci i wiśniactw to danie dupy murzynowi ... taka jest waraszawa
gadałem z tak babą co za szczyt tolerancji i nowoczenosci uwazała danie murzynowi