📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:42
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-16, 22:22
🔥
Dwa cwaniaki
- teraz popularne
🔥
Friendly fire (dzik na strzelnicy)
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Barlu napisał/a:
Wypowiedział się student z akademika
Faktycznie jestem studentem, ale zamiast akademika mam własne dwupokojowe mieszkanie na Ochocie. Pozdrawiam.
FryzjerZG napisał/a:
Warszawa to idealny dowód jak zaściankowa i wiesniackka jest Polska. Tyle pompuje sie w te stolice, a tam same wsioki i jeden wielki syf. Nawet jezdzic przyzwoicie nie potrafia.
Twój wpis to materiał do dyskusji zatem:
1. Nikt nie musiałby pompować kasy gdyby wsioki w Warszawie odprowadzały podatki zamiast mieszkać w stolicy i nadal mieć krowę w dowodze
2. Tyle się kasy pompuje, to i wsioki się zjeżdzają, żeby poznać lepszy świat
3. Syf jest bo wsioków pełno się zjechało
4. Nie potrafią jeździć wsioki, bo jak na woisce miał jedną drogę to było łatwiej
Jestem z Warszawy od pokoleń. I chociaż bolą mnie ironizujące opinie o "warszawce", to niestety głównie przyjezdni niszą to miasto. Muchy w nosie, wyścig szczurów, tanie cwaniactwo - kiedyś tak nie było. To miasto kiedys dawało się kochać.
Japończycy maja metro na całym terytorium Państwa czy nie wiedziałęś jak nazywa się stolica tego kraju?
Czesiek181 napisał/a:
Meksyk : Obrazek
Bukareszt Obrazek
Japonia :Obrazek
Monachium Obrazek