18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:31
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
...napierdalania leżących. Jak komuś się chce to może przeczytać opis tego tarła.

Oryginalny opis:
ukryta treść
When Ja’miqua found out Che’Fonda had been talking shit all over Instagram and Facebook about Lamaricus and Shevon, Ja’Miqua showed up at Quavariun’s studio where they had been all week dropping dope ass track after dope ass track and told them.

They called up their auntie Shartreusa to take them to Quainiqua’s crib to get their piece and then went to Qua’narius crib where Che’Fonda be staying but Qua’narius was locked up for raping some White kids and didn’t even live there anymore. When Qua’narius neighbor, D’Narius be seeing dem he ran up on day asses and started blasting for no reason. Miqayla be hearing that shit from next door and ran outside to go through the pockets of the dead bodies and pulled a cell foam from one of dem. She gave the useless locked cell foam she just stole to Marquise who she thinks might be her baby daddy and he was then immediately killed and robbed of the cell foam by Danavian who was on his way home from jail.

While fleeing, he ran into J’Michael who asked if he wanted to smoke a blunt. Of course he did so boff of dem went to J’Michaels cousin, Le’nania’s, crib where Shaqita be staying too. Shaqita had just came back from Popeyes. Danavian, who hadn’t eaten since chow time that morning in jail, told her to gibs him a leg. Only having one leg of her 2 piece left, she told him no.

That’s when he punched her repeatedly in the face knocking her to the floor and began stomping her greedy bitch ass. J’Michael, who was sleeping on the couch when the beating began woke up and ran over to join in the stomping of Shaqita who was already bleeding on the floor and wall. Not wanting be miss the opportunity to grab attention, La’Tinqa who had been eating some skittles and drinking an iced tea while taking a shit, grabbed her own cell foam and began live streaming and commenting on the beating.
Zgłoś
p................2 2021-11-02, 18:53 2
Jesse ćpunie czy ty masz życie? 3/4 tematów na tym portalu to są twoje wrzuty
Zgłoś
Adam_WKLADAM 2021-11-02, 20:13 10
Już po imionach widać ze to czarnuchy z głebokiej patologii które nadaja sie tylko do utilizacji... jak nasze sebixy
Zgłoś
teddybr 2021-11-02, 21:14 1
JPRD tarło wrócił....
Zgłoś
Jerzy_Owsik 2021-11-03, 0:00 1
psh2 napisał/a:

Jesse ćpunie czy ty masz życie? 3/4 tematów na tym portalu to są twoje wrzuty

od niedawna kolego ,od niedawna
Zgłoś
Ogórek 2021-11-03, 5:34 1
Nie wiem co gorsze to że napierdzielają leżącego czy ta kluska na końcu !!!
Zgłoś
notak 2021-11-03, 6:18 2
część tłumaczenia

Zadzwonili do swojej cioci Shartreusy, aby zabrała ich do łóżeczka Quainiqua po ich kawałek, a następnie poszli do łóżeczka Qua'narius, gdzie przebywał Che'Fonda, ale Qua'narius został zamknięty za zgwałcenie niektórych Białych dzieci i nawet tam już nie mieszkał . Kiedy sąsiad Qua’nariusa, D’Narius, spotykał się z nimi, wpadł na dzienne tyłki i zaczął strzelać bez powodu. Miqayla słyszała to gówno z sąsiedztwa i wybiegła na zewnątrz, żeby przeszukać kieszenie martwych ciał i wyjęła z jednego z nich piankę komórkową. Dała bezużyteczną piankę z zamkniętych komórek, którą właśnie ukradła, Marquise, która jej zdaniem może być jej tatusiem, a on został natychmiast zabity i okradziony z pianki komórkowej przez Danaviana, który wracał z więzienia do domu.
Zgłoś
daminoday 2021-11-03, 6:36 1
Ta czesc tez niezla

Podczas ucieczki wpadł na J’Michaela, który zapytał, czy chce zapalić blanta. Oczywiście, że tak postąpił, poszedł do kuzyna J’Michaelsa, Le’nania’s, łóżeczka, w którym przebywał też Shaqita. Shaqita właśnie wróciła z Popeyes. Danavian, która od rana w więzieniu nie jadła jedzenia, powiedziała jej, żeby rozcięła mu nogę. Mając tylko jedną nogę z jej 2 części, powiedziała mu, że nie.
Zgłoś
razak 2021-11-03, 17:32 3
przecież ten opis to złoto w trolingu hahahahahha
Zgłoś
szpunar85 2021-11-04, 0:20
Co wy to tłumaczycie w googlu?
Zgłoś