📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
TT4 napisał/a:
Jeden dwa złamane żebra, drugi lekkie otarcia. 0:30
aż się wierzyć nie chce, że tak słabo się to skończyło...
Zawsze czuję niepokój, jak u mechanika wchodzę pod auto na takim podnośniku. Czyli jednak kurwa nie mam paranoi
chinski podnosnik za 5tys zl. Hydrauliczny+stalowe liny na spodzie wyrównujace podnoszenie.
@merh zauważ, że tam łapa pękła, albo wada materiału, albo podnośnik był przeciążony wcześniej i teraz nie wytrzymał. Sam pracuje na takich(w nie moim serwisie) to powiem tak, że ubezpieczenie na życie i zdrowie mam wykupione. W poprzedniej robiłem na śrubowych, i tylko takie powinny być. Pełen zakres regulacji, masz śrubę,dwie nakrętki, na jednej pracuje, a druga jest do tego jakby się zerwała pierwsza.
vieri22666 napisał/a:
@merh zauważ, że tam łapa pękła, albo wada materiału, albo podnośnik był przeciążony wcześniej i teraz nie wytrzymał. Sam pracuje na takich(w nie moim serwisie) to powiem tak, że ubezpieczenie na życie i zdrowie mam wykupione. W poprzedniej robiłem na śrubowych, i tylko takie powinny być. Pełen zakres regulacji, masz śrubę,dwie nakrętki, na jednej pracuje, a druga jest do tego jakby się zerwała pierwsza.
ta druga jest z plastiku najczęściej i służy tylko do zabezpieczenia na czas opuszczania gdy ta pierwsza się zerwie, także.. pilnuj zużycia nakrętek (najczęściej to wystający trzpień albo szablon który wkłada się między te nakrętki).
1. zabezpieczenia ramion przed obrotem (te na których opiera się samochód|) - BRAK - kręcą się jak kurwy w deszcz a powinny po podniesieniu nie dać się ruszyć
2. ramię bliżej nas po prawej "omsknęło" się:
-źle ustawiony samochód,
-albo za mocno wykręcona poduszka na którą samochód się stawia,
-albo za mało wysunięte ramię
-albo jakieś pęknięcia, korozja samego ramienia,
-albo wszystkie lub część błędów wymienionych powyżej (i na to bym stawiał)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów