18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (7) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:02
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
U mechanika
TT4 • 2017-07-21, 4:25
Jeden dwa złamane żebra, drugi lekkie otarcia. 0:30

Zgłoś
Avatar
~Velture 2017-07-21, 5:52 11
Na końcu jak wszyscy zamarli ze strachu
Zgłoś
Avatar
nowynick 2017-07-21, 8:11 2
TT4 napisał/a:

Jeden dwa złamane żebra, drugi lekkie otarcia. 0:30



aż się wierzyć nie chce, że tak słabo się to skończyło...
Zgłoś
Avatar
Diggerx 2017-07-21, 12:00 1
Cytryn i Gumiak?
Zgłoś
Avatar
Dexterous 2017-07-21, 15:29 11
Zawsze czuję niepokój, jak u mechanika wchodzę pod auto na takim podnośniku. Czyli jednak kurwa nie mam paranoi
Zgłoś
Avatar
RYJ23 2017-07-21, 15:45 1
kurwa te lapy podnosnika to chyba z ruskiej plasteliny
Zgłoś
Avatar
ar15 2017-07-21, 17:54
przy tej masie tylko złamane żebra ? niech puszcza totka
Zgłoś
Avatar
merh 2017-07-21, 18:15
chinski podnosnik za 5tys zl. Hydrauliczny+stalowe liny na spodzie wyrównujace podnoszenie.
Zgłoś
Avatar
vieri22666 2017-07-22, 22:36
@merh zauważ, że tam łapa pękła, albo wada materiału, albo podnośnik był przeciążony wcześniej i teraz nie wytrzymał. Sam pracuje na takich(w nie moim serwisie) to powiem tak, że ubezpieczenie na życie i zdrowie mam wykupione. W poprzedniej robiłem na śrubowych, i tylko takie powinny być. Pełen zakres regulacji, masz śrubę,dwie nakrętki, na jednej pracuje, a druga jest do tego jakby się zerwała pierwsza.
Zgłoś
Avatar
lysymisio6969 2024-04-05, 11:55
vieri22666 napisał/a:

@merh zauważ, że tam łapa pękła, albo wada materiału, albo podnośnik był przeciążony wcześniej i teraz nie wytrzymał. Sam pracuje na takich(w nie moim serwisie) to powiem tak, że ubezpieczenie na życie i zdrowie mam wykupione. W poprzedniej robiłem na śrubowych, i tylko takie powinny być. Pełen zakres regulacji, masz śrubę,dwie nakrętki, na jednej pracuje, a druga jest do tego jakby się zerwała pierwsza.



ta druga jest z plastiku najczęściej i służy tylko do zabezpieczenia na czas opuszczania gdy ta pierwsza się zerwie, także.. pilnuj zużycia nakrętek (najczęściej to wystający trzpień albo szablon który wkłada się między te nakrętki).

1. zabezpieczenia ramion przed obrotem (te na których opiera się samochód|) - BRAK - kręcą się jak kurwy w deszcz a powinny po podniesieniu nie dać się ruszyć
2. ramię bliżej nas po prawej "omsknęło" się:
-źle ustawiony samochód,
-albo za mocno wykręcona poduszka na którą samochód się stawia,
-albo za mało wysunięte ramię
-albo jakieś pęknięcia, korozja samego ramienia,
-albo wszystkie lub część błędów wymienionych powyżej (i na to bym stawiał)
Zgłoś