18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:32
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 6:31
Ubój Halal
a................h • 2019-01-24, 17:44
Tak w kulturze naszych cywilizowanych, bliskowschodnich przyjaciół wygląda profesjonalny, prawie higieniczny i niekoniecznie humanitarny ubój.

Zgłoś
TB303 2019-01-24, 17:46 38
Hindus płakał jak oglądał
Zgłoś
henson 2019-01-24, 18:40 1
Ma ktoś linka do całego filmu?
Zgłoś
skywalker75 2019-01-24, 18:59 24
yyyp.... ostry ten nóz
Zgłoś
Szparas 2019-01-24, 19:37 8
Szczerze to całkiem spoko. Swoją drogą widzę, że dalej ich ostre noże i maczety są ich znakiem firmowym.
Zgłoś
lylus 2019-01-24, 20:29 1
Wymarzona praca dla tutejszych sadoli
Zgłoś
michixinq 2019-01-24, 20:49 13
Nie tak źle jak podejrzewałem, że się to skończy.. Zazwyczaj widać na takich, że mają stare, tępe noże i schodzi im kilkanaście sekund, żeby zabić zwierza. Tutaj jak widać pełna profeska, nawet jeśli mówimy o ciapakach
Zgłoś
kawior2007 2019-01-24, 20:55 14
Nie tylko na dalekim wschodzie, przecież żydowska władza w Polsce ostatnio przywróciła ubój rytuały
Zgłoś
slo1q 2019-01-24, 21:07 2
kawior2007 napisał/a:

Nie tylko na dalekim wschodzie, przecież żydowska władza w Polsce ostatnio przywróciła ubój rytuały

No nie tak ostatnio. W zakładzie Sokołowa w Tarnowie od lat jadą z tym procederem mocno. Codziennie widuję wszędzie pełno pejsatych, którzy się szwędają po mieście, a niby mają nadzorować to wszystko.
Zgłoś
Metyl30 2019-01-24, 21:39 2
skurwysyn ale ostry ten noz.
Zgłoś
Arathnmor 2019-01-24, 21:53 14
Stare pustynne zwyczaje gdzie trzeba wypompować jak najwięcej krwi sercem jeszcze żyjącego stworzenia, by mięso nie popsuło się przed zachodem słońca. Daj debilom prawa by nie zdechli od własnej głupoty, a mimo postępu cywilizacji wciąż stosują się do podcierania dupska ręką.
Zgłoś
jacek.walcz 2019-01-24, 22:36 1
nie no pełna automatyka ;D prawie XD
Zgłoś
Insaner 2019-01-24, 23:03 17
Arathnmor napisał/a:

Stare pustynne zwyczaje gdzie trzeba wypompować jak najwięcej krwi sercem jeszcze żyjącego stworzenia, by mięso nie popsuło się przed zachodem słońca. Daj debilom prawa by nie zdechli od własnej głupoty, a mimo postępu cywilizacji wciąż stosują się do podcierania dupska ręką.

To nie jedyny "pustynny" zwyczaj, obrzezanie wzięło się właśnie z powodu problemów z higieną przy długotrwałym braku wody i wszechobecnym piasku.. Najzabawniejsze jest to, że jest dalej popularne pomimo tego, że to zwykłe okaleczanie ludzi pomimo tego, że mają stały dostęp do świeżej wody.

Jak widać nasz gatunek lubi kultywować głupie zwyczaje nie wiedząc z czego one wynikaja.
Zgłoś
Heydash 2019-01-24, 23:23 2
Może i nóż ostry ale chyba coś spierdolił bo to chyba powinno się odbyć za jednym pociągnięciem a nie trzema...
Zgłoś
a................h 2019-01-24, 23:58 2
Heydash napisał/a:

Może i nóż ostry ale chyba coś spierdolił bo to chyba powinno się odbyć za jednym pociągnięciem a nie trzema...

Dokładnie to tak się powinno robić żeby dostać certyfikat halal:

po angielsku
ukryta treść
Cytat:

The animal to be slaughtered must be from the categories that are permitted for Muslims to eat.
The animal must be alive at the time of slaughter.
In general, all forms of stunning and unconsciousness of animals are disliked. However, if it is necessary to use these means to calm down or mitigate violence of animals, low voltage shock can be used on the head only for the durations and voltage as per given guidelines. Stunning through a device with a non-penetrating round head, in a way that does not kill the animal before its slaughter, is permitted, provided that certain conditions are adhered to. Please refer to DHCE Halal Standards for more details.
The animal must be slaughtered by the use of a sharp knife. The knife must not kill due to its weight. If it kills due to the impact the meat may not be permissible.
The windpipe (throat), food-tract (oesophagus) and the two jugular veins must be cut.
The slaughtering must be done in one stroke without lifting the knife. The knife should not be placed and lifted when slaughtering the animal.
Slaughtering must be done by a sane adult Muslim. Animals slaughtered by a Non Muslim will not be Halal.
The name of Allah must be invoked (mentioned) at the time of slaughtering by saying: Bismillah Allahu Akbar. (In the Name of Allah; Allah is the Greatest.)
If at the time of slaughtering the name of anyone else other than Allah is invoked (i.e. animal sacrificed for him/her), then the meat becomes Haram “unlawful.”
If a Muslim forgets to invoke the name of Allah at the time of slaughtering, the meat will remain Halal. However, if he intentionally does not invoke the name of Allah, the meat becomes Haram.
The head of the animal must not be cut off during slaughtering but later after the animal is completely dead, even the knife should not go deep into the spinal cord.
Skinning or cutting any part of the animal is not allowed before the animal is completely dead.
Slaughtering must be made in the neck from the front (chest) to the back.
The slaughtering must be done manually not by a machine, as one of the conditions is the intention, which is not found in a machine.
The slaughtering should not be done on a production line where pigs are slaughtered. Any instrument used for slaughtering pigs should not be used in the Halal slaughtering.

Są różne stowarzyszenia przyznające certyfiaty ubojniom, a później sprawdzają czy krówki są ubijane po bożemu.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie