Akcja na przejeździe kolejowym. Autko zostało śmiertelnie potrącone przez spalinowóz. Radzę ściszyć głośniki!
🎉🎉🎉 🥳🎂 17 urodziny sadistic.pl 🎂🥳 🎉🎉🎉
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 12:23
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:07
To kiedy pogrzeb autka?
Właśnie to jest kolejny powód do nienawidzenia samochodów. Sto razy lepsze są motory. SAMOCHODY NA TORY !
Wyklepie się
Dobre ma hamulce ta lokomotywa, ale też jak debil staną że przejechać nie można.. Mógł już dalej zatrzymać tak aby przejazd zwolnić.
MudPie napisał/a:
Dobre ma hamulce ta lokomotywa, ale też jak debil staną że przejechać nie można.. Mógł już dalej zatrzymać tak aby przejazd zwolnić.
Nie staną (liczba mnoga, czas przyszły) a stanął. I nie hamuje lokomotywa, a cały skład (wagony mają hamulce).
SADOL UCZY, SADOL BAWI:
W tego typu składach hamulce działają odwrotnie niż w samochodach. Mianowicie - ciśnienie systemu hydraulicznego utrzymuje hamulce w stanie rozwartym (odhamowanie). Brak ciśnienia powoduje ich zaciśnięcie i zatrzymanie składu - takie zabezpieczenie przed tzw. "rozerwaniem składu", do jakiego może dojść przy wykolejeniu się części wagonów na przykład
Tu doszło do tzw. hamowania awaryjnego
Kierowca zwiał więc materiału na harda nie będzie.
Ten pociąg prawdopodobnie był dłuższy niż nasza przeciętna autostrada. I tak miał farta, że wyhamował, widocznie jechał z próżnymi wagonami. Droga hamowania przeciętnego amerykańskiego pociągu towarowego to powyżej kilometra na hamulcach. To tak, jakby jebnąć i uciec z miejsca zdarzenia Oni mają podobne do nas procedury - nic nie może bez potwierdzenia i zgody opuścić miejsca zdarzenia do przyjazdu glin. Stoi tak, jak jebło i się zatrzymało.