Akcja na przejeździe kolejowym. Autko zostało śmiertelnie potrącone przez spalinowóz. Radzę ściszyć głośniki!
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:03
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-16, 22:22
🔥
Friendly fire (dzik na strzelnicy)
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
To kiedy pogrzeb autka?
Właśnie to jest kolejny powód do nienawidzenia samochodów. Sto razy lepsze są motory. SAMOCHODY NA TORY !
Wyklepie się
Dobre ma hamulce ta lokomotywa, ale też jak debil staną że przejechać nie można.. Mógł już dalej zatrzymać tak aby przejazd zwolnić.
MudPie napisał/a:
Dobre ma hamulce ta lokomotywa, ale też jak debil staną że przejechać nie można.. Mógł już dalej zatrzymać tak aby przejazd zwolnić.
Nie staną (liczba mnoga, czas przyszły) a stanął. I nie hamuje lokomotywa, a cały skład (wagony mają hamulce).
SADOL UCZY, SADOL BAWI:
W tego typu składach hamulce działają odwrotnie niż w samochodach. Mianowicie - ciśnienie systemu hydraulicznego utrzymuje hamulce w stanie rozwartym (odhamowanie). Brak ciśnienia powoduje ich zaciśnięcie i zatrzymanie składu - takie zabezpieczenie przed tzw. "rozerwaniem składu", do jakiego może dojść przy wykolejeniu się części wagonów na przykład
Tu doszło do tzw. hamowania awaryjnego
Kierowca zwiał więc materiału na harda nie będzie.
Ten pociąg prawdopodobnie był dłuższy niż nasza przeciętna autostrada. I tak miał farta, że wyhamował, widocznie jechał z próżnymi wagonami. Droga hamowania przeciętnego amerykańskiego pociągu towarowego to powyżej kilometra na hamulcach. To tak, jakby jebnąć i uciec z miejsca zdarzenia Oni mają podobne do nas procedury - nic nie może bez potwierdzenia i zgody opuścić miejsca zdarzenia do przyjazdu glin. Stoi tak, jak jebło i się zatrzymało.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów