Teraz zostanie mańkutem.
Teraz zostanie mańkutem.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Nie znam się na tym ale tak myślę, że granat chyba powinien gościa rozerwać? To bardziej przypomina jakąś petardę.
ja sie jeszcze mniej znam ale... granat to chyba sie rozkurwia a nie rozkurwia kogos. Granat rozpierdalajac sie wysyla swoją "obudowe" w kazdym kierunku i takie pędzące kawałki zabijają ludzi w poblizu. Obudowa granatow jest taka :
po rozerwaniu te kosteczki lecac z duza predkoscia robia ludziom znajdujacym sie w poblizu - duze kuku. No ale ja tam sie chuja znam...
ja sie jeszcze mniej znam ale... granat to chyba sie rozkurwia a nie rozkurwia kogos. Granat rozpierdalajac sie wysyla swoją "obudowe" w kazdym kierunku i takie pędzące kawałki zabijają ludzi w poblizu. Obudowa granatow jest taka :
po rozerwaniu te kosteczki lecac z duza predkoscia robia ludziom znajdujacym sie w poblizu - duze kuku. No ale ja tam sie chuja znam...
Masz rację - znasz się jeszcze mniej.
To jest nagranie dla kazdego suchoklatesa, ktory wyskakuje z argumentem "hehe po co miesnie, jak ja moge miec pistolet albo granat i tyle z twoich miesni" - jak sie jest lamusem z taka mentalnoscia, to nawet samonaprowadzalna atomowka nie da ci przewagi w starciu z mezczyzna.
Oni potrzebują mieć bata nad sobą
Jakoś dziwnie to wygląda, choć to pewnie z powodu jakości kamery.