📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
Słyszę w tonie komentarza dużo zazdrości, że Zakopane tak nie wygląda.
nie znam się ale sie wypowiem.. przypuszczam, że połowa hajsu w tym bukowe to od russkich a druga od żymian..
To miejsce tak wygląda od lat.
Nie wiem o co ci chodzi,że nie zbombardowały kacapy cię boli?
lysymisio6969 napisał/a:
nie znam się ale sie wypowiem.. przypuszczam, że połowa hajsu w tym bukowe to od russkich a druga od żymian..
Dokładnie to samo chciałem napisać
Bmwf10520 napisał/a:
To miejsce tak wygląda od lat.
Ale kogoś dziwi, że mają tam milionerów i miliarderów..? Nowość, że mają odwalone, na bogato jakieś miejscowości czy kurorty? Nie no jasne, wszyscy zaraz powiedzą, że to wszystko w tym mieście na filmie powstało w ciągu ostatnich dwóch lat. Ukraińcy niestety mentalnie są jak ruscy, korupcja, wszystko załatwiane pod stołem; umowy, kontrakty, biznesy etc... Liczy się to ile możesz w łapę dać i ile zapłacić za towar albo usługę, albo ile sam możesz zarobić bez pokwitowania, tak tam najczęściej się robi grube interesy. Dlatego ci odwiedzający tą wioskę tam to żadna nowość, mają argument w gotówce to i wojna ich nie interesuje, a wiadomo biedota wykrwawia się na froncie.
Hehe, oczywiście jak kraj biedny to nie może mieć jakiejś garstki bogatych ludzie, no po prostu nie może, przecież te osoby nie mogły wziąć tych samochodów w leasing, nie mogły pracować na zachodzie na nie, nie mogli dobrze inwestować swoich pieniędzy. A już na pewno te hotele nie są dla ludzi z zagranicy, no na pewno nie, bo wtedy napisy byłyby w cyrylicy
Kurwa jak bym Borata z Polski oglądał. Wyjedzie taki z wiochy w świat i gały jak talary.
byłem tam ze dwa razy z 5 lat temu fajnie się rozwinęło, pamiętam 1500 pln za tydzień na nartach z pełnymi atrakcjami, a jak sie mieszka w kolejnej wiosce to polowe tego..