18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 38 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 0:24
Avatar
Alonso 2024-08-26, 14:10 7
Słyszę w tonie komentarza dużo zazdrości, że Zakopane tak nie wygląda.
Zgłoś
Avatar
TaaRaaN 2024-08-26, 14:13 3
Wojna toczy się inaczej niż w 39” jak widać.
Zgłoś
Avatar
lysymisio6969 2024-08-26, 14:14 7
nie znam się ale sie wypowiem.. przypuszczam, że połowa hajsu w tym bukowe to od russkich a druga od żymian..
Zgłoś
Avatar
leonfun 2024-08-26, 16:05 8
Przecież ten cały Bukovel należy do oligarchy.
Zgłoś
Avatar
Bmwf10520 2024-08-26, 18:51 5
To miejsce tak wygląda od lat.
Nie wiem o co ci chodzi,że nie zbombardowały kacapy cię boli?
Zgłoś
Avatar
darek1234 2024-08-26, 19:55 1
lysymisio6969 napisał/a:

nie znam się ale sie wypowiem.. przypuszczam, że połowa hajsu w tym bukowe to od russkich a druga od żymian..



Dokładnie to samo chciałem napisać
Zgłoś
Avatar
obccy22 2024-08-26, 21:33 2
Bmwf10520 napisał/a:

To miejsce tak wygląda od lat.
Nie wiem o co ci chodzi,że nie zbombardowały kacapy cię boli?



Ale kogoś dziwi, że mają tam milionerów i miliarderów..? Nowość, że mają odwalone, na bogato jakieś miejscowości czy kurorty? Nie no jasne, wszyscy zaraz powiedzą, że to wszystko w tym mieście na filmie powstało w ciągu ostatnich dwóch lat. Ukraińcy niestety mentalnie są jak ruscy, korupcja, wszystko załatwiane pod stołem; umowy, kontrakty, biznesy etc... Liczy się to ile możesz w łapę dać i ile zapłacić za towar albo usługę, albo ile sam możesz zarobić bez pokwitowania, tak tam najczęściej się robi grube interesy. Dlatego ci odwiedzający tą wioskę tam to żadna nowość, mają argument w gotówce to i wojna ich nie interesuje, a wiadomo biedota wykrwawia się na froncie.