Ostra jazda po hamulcach
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 12:15
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
49 minut temu
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Uwielbiam zapierdalać po autostradzie moim Daewoo Tico grubo ponad 130 km/h, to znaczy nawet 140 km/h, w sumie zawsze 140km/h (bo moje Tico osiąga prędkość maksymalną (zgodnie z dokumentacją) 143 km/h, ale tak naprawdę, to jest to 148,6 km/h - mierzyłem urządzeniem racelogic, nie było ani z górki ani z wiatrem !!!).
Nie cierpię, kiedy jedzie przede mną zawalidroga, który podróżuje z prędkością 139 km/h.
W moim Tico jestem królem autostrady, kiedy jadę ponad 140 km/h każdy, kto jedzie z prędkością 139 km/h lub niższą, jest dla mnie zawalidrogą. Ja jadę o całe 4 kilometry na godzinę szybciej i jestem królem autostrad.
Bo nawet z mojego Daewoo Tico potrafię zrobić sportowy samochód, który potrafi przekroczyć dopuszczalną prędkość na autostradzie!
Ale pamiętajcie, najpierw rozsądek, bezpieczeństwo, zwłaszcza w mieście, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach, itp.
Bądźcie rozsądni. Nawet taki potwór, jak Tico potrafi zabić pieszego !
No więc uwaga, noga z gazu! Zanim wsiądziesz za kierownicę Tico zapisz się na doszkalanie jazdy rajdowej i wyścigowej, tak, jak ja zrobiłem!
Bez odpowiednich umiejętności to nawet 41 koni w Tico (które waży niecałe 700 kilo) to maksymalna petarda!
Uważajcie na drogach.
Dorze radzę, jestem doświadczonym kierowcą, rozjebałem jednego 126P, jedno Cinquecento 700 i jedno Tico (nie ogarnąłem mocy) w moim życiu.
Dopiero po tym nauczyłem się jeździć.
Pamiętajcie. Rozsądek. Odpowiedzialność. Przewidywanie.
Dopiero potem można ogarniać moc. A uwierzcie mi, że Tico w przedziale 0-80 km/h rozwala 85 % samochodów na światłach, ale pod warunkiem, że nie wieziecie kartofli dla mamy, tak ja ja ostatnio. Wiozłem 15 worków po 25 kilo każdy, do tego worek cebuli 20 kg, no i czułem, jakby Tico się popsuło
Czyli najważniejsze jest to, żeby waszego Tico albo Cinquecento albo Seicento za bardzo nie obciążać!
Lekkie auto miejskie wygra prawie z każdym na światłach, wystarczy sprzęgło i gaz ogarnąć - no i opony muszą mieć co najmniej 2 milimetry bieżnika (na mokrym), bo na suchym, to nawet lepiej, jak są łyse!
Nie cierpię, kiedy jedzie przede mną zawalidroga, który podróżuje z prędkością 139 km/h.
W moim Tico jestem królem autostrady, kiedy jadę ponad 140 km/h każdy, kto jedzie z prędkością 139 km/h lub niższą, jest dla mnie zawalidrogą. Ja jadę o całe 4 kilometry na godzinę szybciej i jestem królem autostrad.
Bo nawet z mojego Daewoo Tico potrafię zrobić sportowy samochód, który potrafi przekroczyć dopuszczalną prędkość na autostradzie!
Ale pamiętajcie, najpierw rozsądek, bezpieczeństwo, zwłaszcza w mieście, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach, itp.
Bądźcie rozsądni. Nawet taki potwór, jak Tico potrafi zabić pieszego !
No więc uwaga, noga z gazu! Zanim wsiądziesz za kierownicę Tico zapisz się na doszkalanie jazdy rajdowej i wyścigowej, tak, jak ja zrobiłem!
Bez odpowiednich umiejętności to nawet 41 koni w Tico (które waży niecałe 700 kilo) to maksymalna petarda!
Uważajcie na drogach.
Dorze radzę, jestem doświadczonym kierowcą, rozjebałem jednego 126P, jedno Cinquecento 700 i jedno Tico (nie ogarnąłem mocy) w moim życiu.
Dopiero po tym nauczyłem się jeździć.
Pamiętajcie. Rozsądek. Odpowiedzialność. Przewidywanie.
Dopiero potem można ogarniać moc. A uwierzcie mi, że Tico w przedziale 0-80 km/h rozwala 85 % samochodów na światłach, ale pod warunkiem, że nie wieziecie kartofli dla mamy, tak ja ja ostatnio. Wiozłem 15 worków po 25 kilo każdy, do tego worek cebuli 20 kg, no i czułem, jakby Tico się popsuło
Czyli najważniejsze jest to, żeby waszego Tico albo Cinquecento albo Seicento za bardzo nie obciążać!
Lekkie auto miejskie wygra prawie z każdym na światłach, wystarczy sprzęgło i gaz ogarnąć - no i opony muszą mieć co najmniej 2 milimetry bieżnika (na mokrym), bo na suchym, to nawet lepiej, jak są łyse!
Jazda na zderzaku jest pierwszą najczęstszą przyczyną wypadków na polskich autostradach.
Przy jeździe na suchym należy zachować minimum 2sek odstępu. Przy jeździe po mokrym lub śniegu minimum 3 ale nawet lepiej 4 sekundy. Tylko do takiej jazdy trzeba cierpliwości i opanowania bo kurwy za tobą będą myślały, że zostawiasz odstęp bo masz chujowe auto albo, że to jest odstęp dla nich...
Przy jeździe na suchym należy zachować minimum 2sek odstępu. Przy jeździe po mokrym lub śniegu minimum 3 ale nawet lepiej 4 sekundy. Tylko do takiej jazdy trzeba cierpliwości i opanowania bo kurwy za tobą będą myślały, że zostawiasz odstęp bo masz chujowe auto albo, że to jest odstęp dla nich...
piotrFr napisał/a:
Sarkazm? Ten 1km byl sarkazm na stwierdzenie o 10m odstepu na kazde 10km/h, ze niby za duzo? Kto tu jest nizina intelektualna.
Radzę Ci, dobrze się zastanów, zanim coś napiszesz.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów