Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
klocki hamulcowe kupił chyba na wyprzedaży w biedrze .
po mojemu to się zablokowała link na gazu i wskoczyło mu na maksymalne obroty. Napęd jest na tył.
mógł biegiem zdusić lub silnik wyłączyć ale go zaskoczyła sytuacja
ABS, ale nawet jakby działał to i tak chuja by to dało, bo w tych warunkach mógłby tylko wydłużyć drogę hamowania i nic by też nie pomogły opony z górnej półki, bo po prostu kierowca był pojebany i zapierdalał.
Diagności powinni ponosić odpowiedzialność za dopuszczanie do ruchu takich złomów.
Ja wiem, że to zabrzmi Januszowato, ale jedyne co mi się ciśnie na usta to: " Japierdole.... co za kurwa wiedza." Mechanicy z Jutuba, miłośnicy czterech kółek i Łysego...
" Po co ta informacja? Nie wiem...
Regulamin serwisu Sadistic.pl
IV. Zasady tworzenia nowych wątków oraz pisania komentarzy.
4.2. Każde zdjęcie lub materiał wideo powinno być poprzedzone tekstem, opisującym jego zawartość. Nie należy używać CAPSLOCKa.
Nie chciało mi się nic wymyślać, bo i nie ma za bardzo do czego, to skopiowałem pierwsze zdanie z opisu YT, dlatego jest w formie cytatu... Nie ma za co.
Do tej wypowiedzi z ABSem się niepotrzebnie przyjebałeś (reszta to oczywiste brednie). ABS nie służy skracaniu drogi hamowania, nie taki jest cel tego systemu - ma przeciwdziałać blokowaniu kół aby nie tracić sterowności przy gwałtownym hamowaniu. W specyficznych warunkach (np. liście na drodze) może wręcz znacznie tę drogę wydłużyć. Tutaj mógłby akurat pomóc - ale kierowca i tak w złą stronę kręcił kierownicą...
Ja wiem, że to zabrzmi Januszowato, ale jedyne co mi się ciśnie na usta to: " Japierdole.... co za kurwa wiedza." Mechanicy z Jutuba, miłośnicy czterech kółek i Łysego...
To, że zacytowałeś moją wypowiedź, dowodzi, że chyba sam oglądasz tego łysego pedała, "fiaciku". Specjalnie wyszukałem ten odcinek i tam ten gruby niedorozwój udowadnia, że ABS skraca drogę hamowania, tyle, że na mokrym, co jest oczywiście prawdą, nie znalazłem tam natomiast nic o hamowaniu na suchym. Na sucho może być gorzej jeśli ktoś jedzie na zimówkach, albo jeśli asfalt jest brudny.
@fiattt
Do tej wypowiedzi z ABSem się niepotrzebnie przyjebałeś (reszta to oczywiste brednie). ABS nie służy skracaniu drogi hamowania, nie taki jest cel tego systemu - ma przeciwdziałać blokowaniu kół aby nie tracić sterowności przy gwałtownym hamowaniu. W specyficznych warunkach (np. liście na drodze) może wręcz znacznie tę drogę wydłużyć. Tutaj mógłby akurat pomóc - ale kierowca i tak w złą stronę kręcił kierownicą...
Gościu pewnie czerpie wiedzę z "internetuf"
"Do wypadku doszło przy wyjeździe w Pieszyc w kierunku Dzierżoniowa" w sensie jakiś wypizdów. Po co ta informacja? Nie wiem...
Mi się przydała to informacja, bo kiedyś robiłem tam drogę, więc może dlatego tym volvo tak poleciał. Może asfalt był zły?
Sprawny ABS nigdy nie wydłuża drogi hamowania
Na suchym i czystym asfalcie i letnich oponach auto bez ABS-u zatrzyma się wcześniej. Sprawny ABS wydłuży drogę hamowania na poprzecznych nierównościach, oraz gdy auto ma już słabe amortyzatory, a połączenie jednego i drugiego daje już naprawdę chujowy efekt.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów