Utrata panowania nad pojazdem, którym odbywało się pędzenie po autostradzie, powoduje uderzenie w barierę ochronną, przez co poślizg następuje i dosyć szczęśliwe się uratowanie. Ptasi móżdżek z tego kierowcy skoro jechał z szybkością taką.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 19:49
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:52
Gościu ma pozycję za kierownicą jak 80% polskich kierowców. Żeby wykonać bardziej wymagający manewr, musi wstać z fotela. Poniżej prezentacja jak robić to dobrze, jeśli nie chcesz skończyć jak żółtodziób:
Od siebie dodam, że na maksymalnie wciśniętym pedale sprzęgła i maksymalnie wyprostowanych łokciach z dłońmi na kierownicy, stawy łokciowe i kolanowe NIE powinny być wyprostowane. Przy wypadku ciało człowieka reaguje bardzo przewidywalnie i próbuje się zaprzeć. Wyprostowane stawy poskutkują poważnymi urazami, podczas gdy lekko ugięte pozwolą zamortyzować siłę uderzenia i przy odrobinie szczęścia wyjść bez większych obrażeń dzięki pracy mięśni, ścięgien i kości w sposób dla nich naturalny.
Od siebie dodam, że na maksymalnie wciśniętym pedale sprzęgła i maksymalnie wyprostowanych łokciach z dłońmi na kierownicy, stawy łokciowe i kolanowe NIE powinny być wyprostowane. Przy wypadku ciało człowieka reaguje bardzo przewidywalnie i próbuje się zaprzeć. Wyprostowane stawy poskutkują poważnymi urazami, podczas gdy lekko ugięte pozwolą zamortyzować siłę uderzenia i przy odrobinie szczęścia wyjść bez większych obrażeń dzięki pracy mięśni, ścięgien i kości w sposób dla nich naturalny.