Utrata panowania nad pojazdem, którym odbywało się pędzenie po autostradzie, powoduje uderzenie w barierę ochronną, przez co poślizg następuje i dosyć szczęśliwe się uratowanie. Ptasi móżdżek z tego kierowcy skoro jechał z szybkością taką.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Gościu ma pozycję za kierownicą jak 80% polskich kierowców. Żeby wykonać bardziej wymagający manewr, musi wstać z fotela. Poniżej prezentacja jak robić to dobrze, jeśli nie chcesz skończyć jak żółtodziób:
Od siebie dodam, że na maksymalnie wciśniętym pedale sprzęgła i maksymalnie wyprostowanych łokciach z dłońmi na kierownicy, stawy łokciowe i kolanowe NIE powinny być wyprostowane. Przy wypadku ciało człowieka reaguje bardzo przewidywalnie i próbuje się zaprzeć. Wyprostowane stawy poskutkują poważnymi urazami, podczas gdy lekko ugięte pozwolą zamortyzować siłę uderzenia i przy odrobinie szczęścia wyjść bez większych obrażeń dzięki pracy mięśni, ścięgien i kości w sposób dla nich naturalny.
Od siebie dodam, że na maksymalnie wciśniętym pedale sprzęgła i maksymalnie wyprostowanych łokciach z dłońmi na kierownicy, stawy łokciowe i kolanowe NIE powinny być wyprostowane. Przy wypadku ciało człowieka reaguje bardzo przewidywalnie i próbuje się zaprzeć. Wyprostowane stawy poskutkują poważnymi urazami, podczas gdy lekko ugięte pozwolą zamortyzować siłę uderzenia i przy odrobinie szczęścia wyjść bez większych obrażeń dzięki pracy mięśni, ścięgien i kości w sposób dla nich naturalny.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów