📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
30 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
🔥
Składanka traktorów zagłady i maszyn rolniczych
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Pomijając motopizdy to muszę przyznać że inżynierowie się postarali projektując tą "kosiarkę" dobrze wyważona skoro jest sama w stanie odzyskać równowagę po uderzeniu w barierkę
Dzkoda go, taki ładny był...
Nie wiem, czy większą pizdą nie jest typ z damską torebką.
b0r000 napisał/a:
Pomijając motopizdy to muszę przyznać że inżynierowie się postarali projektując tą "kosiarkę" dobrze wyważona skoro jest sama w stanie odzyskać równowagę po uderzeniu w barierkę
Było już na fizyce coś o żyroskopie?
htp napisał/a:
Było już na fizyce coś o żyroskopie?
Myślę że bardziej chodzi o konstrukcje przedniego zawieszenia. Zauważmy że oś obrotu kierownicy nie jest prostopadła do podłoża a ustawiona pod konkretnym kątem który nazywamy kątem pochylenia główki ramy. Druga sprawa to fakt, że koło jest wysunięte przed os obrotu kierownicy - drugi kluczowy parametr nazywany wyprzedzenie koła.
Te 2 cechy stabilizują pojazd.
W samochodach tez się to stosuje i dlatego po puszczeniu kierownicy samochód zaczyna jechać prosto.
Można to łatwo sprawdzić bawiąc się wózkiem sklepowy. Spróbujcie podstawić taki wózek na tylnych kołach i popchnąć a zobaczcie efekt przeciwny.
@HAL9000/2
napisal opis czlowiek ktory nie wie jak dziala motocykl ...
Motopizda bo spadl z motocykla ? czasem to sie zdarza jak przesolisz, wystarczy popatrzec na pierwsze lepsze moto GP. W kwestii inzynierow, no coz nikt nas nie doceniabo tacy jak my siedza zaszwe w ostatnim rzedzie mimo tego ze to dzieki naszej robocie dzis byle atencyjna cipa moze wrzucac fotki na fejsbuczka, instagramka its. Dzieki nam mosty nie zawalaja sie jak wejdzie jeden slimak za duzo, dzieki tym dziwnym inzynierom tzw NO LIFE gosciom, motocykle jezdza na wprost mimo ze nie ma kierownika, dzieki nam Karyny nie umieraja od nakladania kilograma szpachli na pryszczata morde, i duuzo duuzo wymieniac. Wlasciciwie to dzieki inzynierom swiat jest taki prosty i kolorowy dla lemingow, w koncu jak dzial R&D skladajacy sie z samych inzynierow i trolla nadzorcy cos projektuje to bierze wlasciwiee kazde debilne zachowanie Sebow i \karyn jako odniesnieie do rzeczywistosci, a pozniej rozpoczyna faze wstepna projektu... Wiecie czemu sporo urzadzen dzis za szybko umiera ? Szybka odpowiedz, bo normy z tzw naddatkiem sprawdzone przez inzynierow sa dzis obcinane do minimum przez dzial ludzi ktorzy nie rozumieja ani slowa z tego co mowia inzynierowie czytaj (marketing) , a pozniej widzisz ze np dla silnika diesla przeglad co 30 tys km, Bo do 100 tys km WYTRZYMA wiec dla dzialu marketingu to jest NORMA, duuzo wymieniac....
napisal opis czlowiek ktory nie wie jak dziala motocykl ...
Motopizda bo spadl z motocykla ? czasem to sie zdarza jak przesolisz, wystarczy popatrzec na pierwsze lepsze moto GP. W kwestii inzynierow, no coz nikt nas nie doceniabo tacy jak my siedza zaszwe w ostatnim rzedzie mimo tego ze to dzieki naszej robocie dzis byle atencyjna cipa moze wrzucac fotki na fejsbuczka, instagramka its. Dzieki nam mosty nie zawalaja sie jak wejdzie jeden slimak za duzo, dzieki tym dziwnym inzynierom tzw NO LIFE gosciom, motocykle jezdza na wprost mimo ze nie ma kierownika, dzieki nam Karyny nie umieraja od nakladania kilograma szpachli na pryszczata morde, i duuzo duuzo wymieniac. Wlasciciwie to dzieki inzynierom swiat jest taki prosty i kolorowy dla lemingow, w koncu jak dzial R&D skladajacy sie z samych inzynierow i trolla nadzorcy cos projektuje to bierze wlasciwiee kazde debilne zachowanie Sebow i \karyn jako odniesnieie do rzeczywistosci, a pozniej rozpoczyna faze wstepna projektu... Wiecie czemu sporo urzadzen dzis za szybko umiera ? Szybka odpowiedz, bo normy z tzw naddatkiem sprawdzone przez inzynierow sa dzis obcinane do minimum przez dzial ludzi ktorzy nie rozumieja ani slowa z tego co mowia inzynierowie czytaj (marketing) , a pozniej widzisz ze np dla silnika diesla przeglad co 30 tys km, Bo do 100 tys km WYTRZYMA wiec dla dzialu marketingu to jest NORMA, duuzo wymieniac....
Co za znieczulica , nikt nie mógł podrzucić tego motocyklisty po swój pojazd ?
Łódzkie blachy, wszystko wiadomo
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów