📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
bardzo dobre rozmieszczenie ładunku + jakieś dwukrotnie więcej niż powinno się naładować gratulację
rolnik.rar
a tak serio chłopina się spiła i śpi sobie w spokoju a ktoś mu lamentuje nad uchem...
a tak serio chłopina się spiła i śpi sobie w spokoju a ktoś mu lamentuje nad uchem...
Już w latach '60 uznano sztywne kolumny kierownicy za przyczynę śmierci w wielu wypadkach. Teraz mają przeguby. Gdyby on je miał, to by żył.
przejebane, pewnie syn.
To że uznali, to nie powód że nie montowali. W Tico przecież masz sztywną.
saves napisał/a:
Już w latach '60 uznano sztywne kolumny kierownicy za przyczynę śmierci w wielu wypadkach. Teraz mają przeguby. Gdyby on je miał, to by żył.
Gówno prawda. Przegub stosowany jest jeżeli oś kierownicy nie jest we współosiowości z przekładnią.
Górna część jest przymocowana na tyle mocno, by pozwoliło na zgniecenie ciała człowieka.
Jako zabezpieczenie podczas wywrotki ciągnika rolniczego jest kabina. Każda fabrycznie montowana wytrzymuje minimum nacisk masy pojazdu.
UP
a próbowałeś, no wiesz...
a próbowałeś, no wiesz...
Najsmutniejsza śmierć to ta najbardziej bez sensu. Jakby życie było niewystarczająco gówniane.
Ee tam pierdolicie, po prostu poduszka nie wystrzeliła i to było przyczyną wypadku
naprawdę smutny widok, dlatego kabina lub chociaż zabezpieczenie w postaci orurowania musi być, ewentualnie nie używac przyczep jednoosiowych