Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
A w Marsyfili muzułmańskiej taki piękny łuk tryumfalny stoi cały osrany i oszczany chyba tylko po to aby symbolizować upadek kultury zachodniej. Bądźmy dumni z tego że jesteśmy Polakami !
Potwierdzam. Jestem kierowca i latam po UE. Ten co wymyslil powiedzenie "francja elegancja" to kurwa nie byl we feancji
A w Marsyfili muzułmańskiej taki piękny łuk tryumfalny stoi cały osrany i oszczany chyba tylko po to aby symbolizować upadek kultury zachodniej. Bądźmy dumni z tego że jesteśmy Polakami !
>nawołuj do dumy narodowej
>nie potraf nawet pisać w ojczystym języku
no nieźle, nieźle
Polacy maja być dumni z ruskiego agenta Macierewicza, pedałka Kaczorka, Ziobry czekisty, kogo jeszcze?
Polacy maja być dumni z ruskiego agenta Macierewicza, pedałka Kaczorka, Ziobry czekisty, kogo jeszcze?
Dumni z bycia Polakami. Ty byś pewnie wolał Tuska/Kopacz/Nowaka i tą kurwe co obwiniała Polskę za niemieckie obozy koncentracyjne?
Dumni z bycia Polakami. Ty byś pewnie wolał Tuska/Kopacz/Nowaka i tą kurwe co obwiniała Polskę za niemieckie obozy koncentracyjne?
Ja bym wolał mądrych Polaków, bo ktoś kto wybrał największych złodziei i głupków z PiS sam nim jest. PO mi wisi jak każda partia w naszym kraju, jednak takiego złodziejstwa nie było nawet przy aferze FOZZ, ale zapewne gówno o tym wiesz